Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ خیابان راه آهن در جنوبی‌ترین نقطه قزوین واقع شده و همزمان با بارش‌های سنگین برف و باران دلهره به دل مردم این محله می‌افتد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، هر ساله با شروع فصل سرما داغ دل مردم پایین شهر قزوین مجدد تازه می‌شود، مسئولان شهرداری و اداره آب و فاضلاب نیز هر کدام به نوبه خود اقداماتی را انجام داده‌اند که به نظر مردم جنوب شهر فقط حالت مسکن‌وار داشته و کافی نبوده است بلکه باید یک فکر اساسی برای جنوبی‌ترین نقطه شهر قزوین یعنی خیابان راه آهن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهالی می‌گویند باران که شدید شود، آب در حیاط خانه‌هایشان جمع می‌شود، دیوارهای منازل آ‌ن‌ها از فرط رطوبت بالا ترک برداشته و هر آن امکان ریزش دیوارها و فرونشست زمین وجود دارد البته شهرداری برای حل معضل جمع شدن آب در کوچه‌ها و منازل یک کارگر مستقر بر سر جوی اصلی آب و یک موتور کِشنده آب تدارک دیده اما اهالی می‌گویند بارها پیش آمده که سیل شدید شده، برق هم رفته و مقابله با حجم زیاد آب از پس یک کارگر بر نیامده و زندگی مردم محل را آب برداشته است.

امسال روستاهای منطقه آراسنج قزوین از سیل در امان هستندقزوین بارانی می‌شود/احتمال طغیان رودخانه‌ها ‌کوچه‌های نسیم ناصر آباد قزوین ظرف 15 روز آینده آسفالت می‌شود

آب باران یک سوی ماجرا است و مشکل زمانی مضاعف می‌شود که همزمان با سیل آب فاضلاب در کوچه‌ها سرازیر می‌شود و زندگی مردم را نجس می‌کند که طبق قاعده مسئولیت رفع این مسئله را اداره آب و فاضلاب بر عهده دارد اما مردم محله راه آهن می‌گویند بر سر راه بروکراسی‌های اداری گم شده‌اند و از سازمانی به سازمان دیگر پاسکاری می‌شوند.

اکنون که بارش‌ها خیلی سنگین نیست بهترین موقع برای عمل به حرف دل پر غصه مردم راه آهن است در حالی که اگر مسئولان درنگ کنند، باران رحمت الهی که همیشه برای بالا شهر نشینان لاکچری سوار لذت بخش بوده باری دیگر نیز برای مردم پایین شهر تبدیل به بحران می‌شود.

گزارش از حسین عسگری فرد و سحر علیخانی

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی قزوین سیل باران شورای اسلامی قزوین سیل باران راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر

بارش باران از دیروز در نقاط مختلف خراسان جنوبی آغاز شده و با توجه به شدت بارش‌ها در شهرستان زیرکوه، به باغات، مزارع و زیرساخت‌ها آسیب وارد شده است.

همچنین شب گذشته به دلیل سرریز سد خاکی نوده و احتمال خطر برای ساکنین این روستا، غیرتی فرماندار شهرستان زیرکوه دستور تخلیه این روستا را صادر کرد؛ دیشب این سد خاکی شکسته شد.

امروز نیز تمامی ادارات شهرستان زیرکوه تعطیل اعلام شده و طبق آخرین خبرها، تمامی جاده‌های منتهی به این شهرستان نیز مسدود شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت
  • باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر رودخانه‌های استان قزوین برای پیشگیری از سیل
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • فیلمی از وقوع سیلاب بر اثر بارش باران در روستای نایه