Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که میانگین سن آن‌ها ٧٨ سال بود..

پرویز یزدان‌پناه با بیان اینکه شمار قربانیان کرونایی استان به ۳۳۱ نفر رسید افزود: حدود ٩٠ درصد فوتی‌ها افراد مسن و دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند که نیاز به مراقبت بیشتر توسط خودشان (خودمراقبتی)، سایر اعضا خانواده و نهاد‌های حمایتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او بیان کرد: هم اکنون ۳۵۸ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری هستند که از این تعداد ۱۷۹ نفر مبتلای قطعی و ٣١ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

دکتر یزدانپناه تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد را ۱۶ هزار و ۶۶۲ (٨٣ درصد موارد) مورد اعلام کرد.

او با اشاره به اینکه از ۲۸۵ جواب نمونه دریافت شده امروز از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج حدود ٤٦ درصد موارد مثبت بودند گفت: بیشترین موارد مربوط به کهگیلویه (٤٦ درصد)، گچساران (١١ درصد)، باشت (١١درصد) و بقیه موارد در سایر شهرستان‌های استان است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کووید 19 کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران گفت: اگر شهدای هنر و رسانه نبودند، بسیاری از اتفاقات جنگ تحمیلی تحریف می‌شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اصغر امیرنیا، امروز_ چهارشنبه، بیست‌نهم فروردین_ در یادواره شهدای فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: شهدای هنرمند و رسانه نقش بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند و اتفاقات دوران جنگ تحمیلی را روایت کردند که هم‌اکنون ما آنها را مرور می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نقش عالی رسانه در تبیین و اطلاع‌رسانی وقایع مختلف به‌خصوص دوران دفاع مقدس مؤثر و به‌سزا است، افزود: شهدای فرهنگ، هنر و رسانه علاوه بر نقش حسین‌گونه، نقش زینبی را هم ایفا کردند.

مشاور وزیر فرهنگ در امور ایثارگران گفت: اگر شهدای فرهنگ هنر و رسانه نبودند بسیاری از اتفاقات جنگ تحریف می‌شد و این شهدا بسیار مظلوم بودند چراکه باید دو نقش را ایفا می‌کردند.

امین درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین گفت: عملیات وعده صادق نه تنها دل ملت ایران و مسلمان جهان بلکه دل همه آزادگان جهان را شاد کرد.

وی افزود: اگر در عرصه ایثار و شهادت حرف برای گفتن داریم بخش عمده آن به واسطه تلاش‌های فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است.

درخشان با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: در این راستا ۲۵۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در رشته‌های مختلف از جمله ۳۰ فیلم و مستند، ۲۰ سرود و ۱۰ قطعه موسیقی فاخر تولید می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما هر چه داریم از فرهنگ ایثار و شهادت است.

کد خبر 745461

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت