Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی کرمانی مقدم درباره عملکرد آرمان رمضانی در ترکیب پرسپولیس گفت : به نظر من رمضانی نباید به حرف های دیگران گوش بدهد و فقط از توصیه های یحیی گل محمدی استفاده کند .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی کرمانی مقدم درباره برد پرگل پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر و شرایط آرمان رمضانی در نبود عیسی آل کثیر حرف زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتگوی کرمانی مقدم را در زیر بخوانید :

* پرسپولیس بازی مهمی را برد! این تیم در دیدار با شهرخودرو را چطور ارزیابی می کنید؟

– بازی فوق العاده ای بود. پرسپولیس می توانست با کمی دقت بیشتر ۵، ۶ گل دیگر هم بزند که البته باز هم سه گل روبروی این تیم پرمهره و منسجم خیلی نتیجه خوبی بود.

* ظاهرا نبود آل کثیر به نوعی دیگر به چشم نمی آید؟

– فوتبال همین است. الان بحث محرومیت ناجوانمردانه عیسی مطرح است ولی گاهی اوقات ممکن است گلزن یا یکی از مهره های تاثیرگذار تیم دچار پارگی رباط صلیبی شود و مدتی از تمرینات و مسابقات دور بماند. مربی و بازیکنان باید بتوانند جای خالی او را پر کنند و الان پرسپولیس پس از سه هفته بالاخره فهمید که زندگی بدون عیسی چطور است. این وضعیت مستقیما به کادر فنی متوجه است و یحیی نشان داد توانسته این موضوع را برای تیمش جا بیندازد.

* آرمان رمضانی چرا اینقدر موقعیت از دست می داد؟

– بازیکنی که از یک تیم بدون تماشاگر به پرسپولیس می آید و در کوچه و خیابان مورد توجه همه قرار می گیرد باید خیلی اعتمادبنفس بالایی داشته باشد که در یک بازی پخش مستقیم بتواند بدون استرس بازی کند. این موضوع اصلا جای تعجب نداشت که آرمان رمضانی نتواند راحت بازی کند ولی این موضوع قابل حل است.

* چطور؟

– او نباید به حرف مردم و دوستانش در تیم پرسپولیس توجه کند. الان بدترین اتفاق این است که هم تیمی هایش به او بگویند “مهم نیست” و “درست می شود” و از این دلسوزی ها! لطفا کسی کاری به کار رمضانی نداشته باشد. او خودش بازی اش را می بیند و تنها یحیی گل محمدی است که می تواند با او حرف بزند و این وضعیت را برای او تغییر بدهد.

* پس می تواند گلزنی کند؟

– چرا نتواند؟ خیلی از مهاجمان سرشناس را سراغ داشته ایم که دچار این وضعیت شده اند و در یکی دو بازی یا حتی یک نیم فصل اصلا گل نزدند ولی این دلیل نمی شود که آنها را ناکارآمد بدانیم. او به خوبی خودش را در موقعیت قرار می دهد و این نشان از هوش بالایش دارد و فقط کمی استرس داشت.

* عملکرد کلی تیم را چطور ارزیابی کردید؟

– انسجام تاکتیکی که در تیم دیدیم بهتر از هفته های قبل بود و تقریبا همه ما را یاد پرسپولیسی انداخت که در فصول قبل دیده بودیم. البته انتظار داشتیم با این همه تغییرات در کادر بازیکنان این وضعیت را بوجود بیاورد ولی این بازی نشان داد هماهنگی به موقعی برای ورود به فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس بدست آمده است.

* شهرخودرو را چطور دیدید؟

– متاسفانه خبری از تیم تاکتیکی و منظم فصل قبل نبود. شهرخودرو نفر دارد ولی بازیکنانش عجول و شتابزده عمل می کردند و مشخص بود یک کاری می خواهند انجام بدهند ولی نمی توانند یا نمی دانستند چطور کار کنند. البته پرسپولیس هم نشان داد موقعیت شناس است و از این وضعیت تیم حریفش به خوبی بهره برد.

* این بازی چقدر در دیدار فینال می تواند کمک کننده باشد؟

– شک نداشته باشید صدای برد پرسپولیس در همه آسیا پیچیده است. الان همانطور که ما مراقب حریف پرسپولیس هستیم آنها هم مراقب ما هستند و این پیروزی را به دقت آنالیز می کنند. امیدوارم این تیم که با این زحمت به اینجا رسیده است در نهایت با کاپ قهرمانی آسیا دل همه پرسپولیسی ها و مردم ایران را شاد کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر آرمان رمضانی عیسی آل کثیر یحیی گل محمدی آرمان رمضانی اخبار پرسپولیس پرسپولیس عیسی آل کثیر لیگ برتر مرتضی کرمانی مقدم یحیی گل محمدی آرمان رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق

به گزارش همشهری آنلاین تیم پرسپولیس در حالی پای به چند هفته آخر لیگ برتر می‌گذارد که گمانه‌زنی در مورد نیمکت این تیم برای فصل آینده هم به وجود آمده و بنا بر گفته رضا درویش، حسین بادامکی و البته خود اوسمار، او گزینه نخست سرخپوشان برای هدایت این تیم در فصل آینده است و طرفین به تمدید قرارداد نیز نزدیک شده‌اند.

اگرچه هنوز قرارداد رسمی آنها برای فصل آینده به امضا نرسیده اما فضای مجازی بازهم پر از اخبار و شایعاتی است که بازیکنان مختلف را به پرسپولیس وصل و آنها را به عنوان خرید جدید این تیم در فصل آینده معرفی می‌کند. با این حال سرمربی سرخپوشان هم در اقدامی جالب از بازیکنان مورد علاقه خود در سایر تیم‌ها را نام برده است.

زمانی که محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر، در این خصوص از سرمربی پرسپولیس سوال پرسید، او به چند نام جالب و جذاب اشاره کرد که البته شاید انتقال برخی از آنها به پرسپولیس تا حدی غیرممکن هم باشد.

او در این مورد گفت: من خیلی از بازیکنان ایرانی را دوست دارم. از پارسال تا الان یک لیست از بازیکنانی نوشته‌ام که شاید عضو تیم ما شوند. من این کار را در برزیل هم انجام می‌دادم.

وی با اشاره به بازیکنان مورد علاقه‌اش گفت: ما فصل پیش بازیکنان خوب زیادی داشتیم. شاید اسم بازیکنان را درست نگویم، ببخشید. من در جلسات فنی شماره بازیکنان را می‌گویم، چون حفظ کردن شماره برایم راحت‌تر از اسم است. مهدی قایدی که پارسال فصل خوبی داشت، مغانلو، رضاییان، اسدی. پرسپولیس هم فصل پیش و امسال بازیکنان خوب زیادی داشت؛ عمری، سرلک، ترابی، عیسی، صادقی. به نظرم بهترین بازیکن پرسپولیس، کل تیم است.

از بین این نفرات قایدی تحت قرارداد اتحاد کلباست و شهریار مغانلو و رضا اسدی نیز همچنان با تیم سپاهان قرارداد دارند اما رامین رضاییان در پایان فصل آزاد خواهد بود. البته به هر حال این نامهایی است که اوسمار به عنوان نفرات مورد علاقه خود مطرح کرد و شاید در نقل و انتقالات دوباره طرح نشوند.

کد خبر 846515 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد