Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان در سخنانی بار دیگر برگزاری نشست بین‌المللی صلح در ابتدای سال آینده میلادی را خواستار شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «آناتولی»، «ریاض منصور» نماینده دائم تشکیلات خودگردان در سازمان ملل در مراسمی که این سازمان به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین (از طریق ویدئو کنفرانس) برگزار کرده بود، متن سخنرانی عباس را به نیابت از وی قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجمع عمومی سازمان ملل در سال ۱۹۷۷ تاریخ ۲۹ نوامبر را به عنوان روز جهانی همبستگی با فلسطین تعیین کرد.

محمود عباس از سازمان ملل خواست با همکاری کمیته چهارجانبه صلح منطقه (روسیه، آمریکا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل) و شورای امنیت مقدمات برگزاری نشست صلح را با مشارکت تمامی طرف‌های مربوطه فراهم کند.

بنا به گفته رئیس تشکیلات خودگردان، این نشست به دنبال ورود به روند صلح حقیقی بر اساس قانون بین‌الملل و مراجع عملی صلح است تا در نهایت این اقدام منجر به پایان اشغالگری و دستیابی ملت فلسطین به آزادی و استقلال شود.

عباس گفت: دست‌های ما همچنان به سمت صلح فراگیر بر اساس تصمیم‌های مشروع بین‌الملل و راهکار دو دولتی در مرزهای ۱۹۶۷ دراز است.

عباس در ۲۵ سپتامبر گذشته از آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل خواسته بود مقدمات برگزاری نشست بین‌المللی صلح را فراهم کند.

مذاکرات سازش میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان از آوریل ۲۰۱۴ به دلیل مخالف تل‌آویو با توقف شهرک‌سازی و نیز پذیرش مرزهای ۱۹۶۷ به عنوان یک اصل برای مذاکره بر سر ایجاد کشور فلسطین متوقف شده است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: محمود عباس سازمان ملل فلسطین صلح تشکیلات خودگردان برگزاری نشست سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس دانشگاه صنعتی اراک در این نشست با بیان اینکه این همایش با ۶۰۰ دستاورد علمی، تخصصی و صنعتی در سطح کشور و بین الملل از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت در این دانشگاه برگزارخواهد شد، گفت: برنامه ریزی‌ها برای برگزاری همایش از مهر ماه سال گذشته انجام شده و ۶۱۰ مقاله از ۵۰ دانشگاه برتر کشور برای شرکت در این همایش ارسال شد که ۴۶۰ مقاله علمی انتخاب شد.
گودرزی با بیان اینکه برگزاری این همایش معرفی جلوه‌ای از علم و صنعت استان به کشور است، افزود: در همایش پنج کارگاه تخصصی و چهار سخنران با نشست‌های کاملا علمی و تخصصی و نمایشگاهی از دستاورد‌های به روز در سطح استان و ملی به نمایش خواهیم گذاشت.
او گفت: مشارکت علمی، جهش تولید و توسعه صنایع مردم نهاد شعار سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران است.
استاندار مرکزی هم در این نشست گفت: با بر گزاری سی و دومین همایش بین‌المللی مکانیک در تراز نام صنعتی استان، رویداد شاخصی را در تاریخ نظام علمی استان رقم بزنیم.
مخلص الائمه افزود: بدنه مربوط با موضوع صنعت، دانشجویان صنعتی و دیگر دانشجویان در جریان این رویداد باشند و در برگزاری همایش از صنایع و انجمن‌هایی از جمله قطعه سازان، نفت و گاز، آب سنگین و ایزوگام دلیجان کمک بگیریم.
او همچنین گفت: برای حضور مردم در محل همایش تمهیدات لازم اندیشیده شود.
در پایان این نشست از شعار سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • مواضع دولت‌های عربی درباره دوران پساجنگ غزه
  • پیرنگ جدی نمایشگاه امسال موضوع فلسطین و غزه خواهد بود
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته