Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، این ها بخشی از اظهارات زن 27ساله ای است که برای چاره جویی درباره رفتارهای غیرمتعارف و بی شرمانه همسرش به دایره مددکاری اجتماعی کلانتری میرزا کوچک خان مشهد مراجعه کرده بود.

این زن جوان درباره ماجرای ازدواجش با مردی بی بند و بار گفت: پدرم کارگری ساده و بی‌سواد بود که به سختی می توانست هزینه های زندگی خانواده 5 نفره اش را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل هم هیچ کدام از خواهران و برادرانم نتوانستند حتی تا مقطع دیپلم تحصیل کنند. من در خانواده ای بزرگ شدم که نه تنها از اوضاع مالی نامناسبی برخوردار بود بلکه پدر و مادرم هیچ گاه توجهی به نیازهای عاطفی و روحی ما نیز نداشتند. با وجود این من با همه سختی ها به تحصیلاتم ادامه دادم و برای ادامه تحصیل در مقطع کاردانی وارد دانشگاه‌ شدم. این در حالی بود که باز هم خانواده ام اهمیتی به این موضوع نمی دادند و از من حمایت نمی کردند.

هنوز یک ماه بیشتر از حضورم در دانشگاه نگذشته بود که با «سالومه» آشنا شدم. او همکلاسی ام بود و پدرش وضعیت مالی خوبی داشت.

خیلی زود ارتباط من و او صمیمی شد و مدام با یکدیگر در ارتباط بودیم. اما وقتی می دیدم «سالومه» چگونه در رفاه و آسایش زندگی می کند و هر چیزی را دوست داشته باشد به راحتی می خرد، از نظر روحی به هم می ریختم و از خانواده ام متنفر می شدم، چرا که در برابر سالومه احساس سرشکستگی می کردم و به اوضاع اقتصادی خودم افسوس می خوردم.

خواستگاری مدیر شرکت تجاری

تا این که روزی سالومه از من خواست در شرکت تجاری برادرش مشغول کار شوم. اگرچه حقوقش اندک و ناچیز بود اما به دلیل آن که طعم بی پولی را چشیده بودم از پیشنهادش استقبال کردم. دو سال بعد از این ماجرا در حالی که تحصیلاتم به پایان رسیده بود، سالومه مرا برای برادرش خواستگاری کرد.

«انوش» که از وضعیت مالی پدرم خبر داشت، منزلی در بهترین نقطه شهر اجاره کرد و همه اسباب و اثاثیه ام را یک جا خرید تا پدرم مجبور به تهیه جهیزیه نشود. من هم که از این ازدواج در پوست خودم نمی گنجیدم، سعی کردم زندگی عاشقانه ای را برایش فراهم کنم.

خلاصه یک سال بعد از آغاز زندگی مشترکمان صاحب یک فرزند پسر شدم و تصور می کردم با تولد آراد، زندگی ما زیباتر خواهد شد اما نمی دانم چه حادثه ای رخ داد که این زندگی عاشقانه رنگ باخت و روابط من و «انوش» سرد و بی روح شد.

با این که بیشتر از یک ماه از تولد فرزندم نمی گذشت ولی دیگر همسرم توجهی به نیازهای عاطفی و روحی من نداشت، به گونه ای که هر روز بیشتر از هم فاصله می گرفتیم. این اوضاع آشفته از من زنی افسرده ساخته بود.

اسارت در خانه شوهر

ساعت‌ها گریه می کردم یا با پسرم سرگرم می شدم تا غصه هایم را فراموش کنم. وقتی مشکلم را با خانواده ام در میان گذاشتم، نه تنها حمایتی از من نکردند بلکه اموال و دارایی های انوش را به رخم کشیدند و این گونه تحقیرم کردند. از سوی دیگر زمانی که همسرم متوجه شد خانواده‌ام هیچ حمایتی از من نمی کنند و پشتیبانی در زندگی ندارم، رفتارهای غیرمتعارف و نامعقولش را شدت بخشید و به حد شرم آوری رساند.

او نه تنها در منزل را قفل می کرد و اجازه بیرون رفتن به من نمی داد بلکه شب ها برخی از دوستانش را به همراه همسرانشان به منزلم دعوت می کرد و تا پاسی از شب انواع فسق و فجور را مرتکب می شدند.

آن ها حجابی نداشتند و به بهانه آزادی و تجدد و به تقلید از فرهنگ غربی با پوشش زننده کنار هم می نشستند و با خنده های مستانه خودشان مرا آزار می دادند. این دعوت های گروهی هر روز شکلی جدید به خود می گرفت به طوری که غیرت و مردانگی هم از بین رفته بود و خجالت و حیا از رفتار آن ها شرمنده می شد. این رفتارهای زننده به حدی رسید که دیگر نمی توانستم شاهد این صحنه های شرم آور و درخواست های گستاخانه شوهرم باشم، به همین دلیل اختلافات بین من و «انوش» شدت گرفت. در این میان برای یافتن چاره ای به کلانتری آمدم.

شایان ذکر است، به دستور سرهنگ باقی زاده (رئیس کلانتری میرزاکوچک خان) این زوج جوان پس از انجام مشاوره های مقدماتی در کلانتری به مرکز مشاوره پلیس معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا روحی دانشگاه اقتصادی خواستگاری جهیزیه تولد مستانه کلانتری اخبار حوادث پلیس گذشت زوج جوان بی پولی همسرم سهام عدالت قیمت خودرو کرونا محسن فخری زاده فیلم عکس شهید فخری زاده قیمت زن ویدئو شهید پدر هسته ای ایران ایران خانواده ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحکیم بنیان خانواده با سبک زندگی اسلامی

عبداله رشیدی پور امروز در اولین جلسه قرارگاه تخصصی پایداری خانواده و زیست عفیفانه در محل سالن شهدای گمنام استاندری گفت: تحکیم خانواده اسلامی، موضوعی نیازمند توجه جدی و انسجام همه دستگاه‌های متولی در فعالیت‌ها است.

وی با تاکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی و تاثیر آن در تحکیم بنیاد خانواده، افزود: تا این امر محقق نشود نمی‌توان از بحث عفیفانه سخن گفت چرا که زیست عفیفانه در یک فرآیند تربیتی حاصل می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با بیان اینکه امروز پوشش برخی جوانان با سبک زندگی ایرانی اسلامی مغایرت دارد، صریح کرد: زیست عفیفانه اگر در خانواده‌ها کمرنگ و در محیط خانواده ترویج نشود جوانان ما با مشکلات جدی‌تری مواجه خواهند شد چراکه هرقدر زندگی‌هایمان به سبک زندگی اسلامی نزدیک باشد به همان اندازه شاهد تحکیم بنیان خانواده خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی و نقش آن در فرزندآوری، سهم اقتصاد و فرهنگ را در این پروسه مساوی بیان کرد و گفت: تنها مشکلات اقتصادی عامل کاهش فرزندآوری نیست کمااینکه خانواده‌هایی هستند با رفاه کامل، اما خیلی رغبتی به فرزند آوری ندارند.

رشیدی پور از کارشناسان صاحب‌نظر درخواست کرد نظرات و پیشنهادات خود در خصوص تحکیم خانواده و زیست عفیفانه را ارائه دهند و بر استمرار این روند تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • زندگی با چندفرزند لذت بخش است
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • تحکیم بنیان خانواده با سبک زندگی اسلامی
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • طرح «نهضت ملی سواد سلامت آموزی» اجرایی می‌شود
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند
  • درخواست «مهریه» یک ماه بعد از ازدواج