Web Analytics Made Easy - Statcounter

سام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۲۹ هزار تن گوشت مرغ سالانه در چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۱۳ مرغداری فعال در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

وی گفت: ظرفیت تولید در هر دوره در مرغداری‌های استان بیش از چهار میلیون و۵۰۰ قطعه است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: کیفیت مرغ تولیدی در این استان بسیار بالا است و بازار پسندی بالای در استان و استان‌های همجوار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: شش واحد مرغ تخم گذار نیز در این استان فعال است.

وی ادامه داد: سالانه چهار هزار و ۲۰۰ تن تخم مرغ در این استان تولید می‌شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تأمین نهاده‌های دامی از مهمترین اقدامات در راستای حمایت از مرغداری‌ها به شمار می‌رود.

کد خبر 5085893

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد گوشت مرغ جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز بارش باران کرمانشاه بارش برف ترور دانشمندان هسته ای بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهرستان کرج تعطیلی ادارات چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • تولید سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان