Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجمان ایرانی تیم‌های آاِک آتن و المپیک دونتسک نامزد عنوان بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ضمن معرفی بهترین لژیونرهای هفته گذشته فوتبال آسیا، از کاربرانش خواست تا به بهترین گزینه رای دهند که نام کریم انصاری‌فرد و شهاب زاهدی از ایران در میان گزینه‌ها دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

AFC ضمن اشاره به حضور 28 دقیقه‌ای انصاری‌فرد مقابل زوریا در لیگ اروپا و ثبت آمار یک گل زده و 6 برتری در نبردها در 73 دقیقه دیدار مقابل آستراس تریپولیس نوشت: کریم انصاری‌فرد این بار با زدن گلی زیبا در دیدار آاِک برابر آستراس تریپولیس، به بیشترین استفاده از موقعیت‌های خود ادامه داد و چهارمین پیروزی متوالی تیم شهر آتن در سوپرلیگ یونان را قطعی کرد.

داستان 5 + 5 آاِک و انصاری‌فرد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین درخصوص شهاب زاهدی، به یک گل زده و 5 شوت در چارچوب این بازیکن مقابل اینهولتس اشاره کرد و نوشت: نامزدی مهاجم ایرانی اولیمپیک دونتسک زمان زیادی طول کشید. این بازیکن هرگز به تیم ملی ایران دعوت نشده، اما به همراه بازیکنان شاختار دونتسک و دینامو کیف در صدر جدول آقای گلی لیگ برتر اوکراین قرار دارد.

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال کریم انصاری فرد فوتبال کریم انصاری فرد فوتبال آسیا انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!

زی‌سان: ستاره معصومی، همسر سابق مهدی قایدی در صفحه جدید اینستاگرام خود، متنی کنایه‌آمیز را منتشر کرد. چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

به گزارش زی‌سان؛ صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قایدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

با این استوری سکوت همسر سابق مهدی قایدی شکسته شد. اما واکنش عجیب او به حواشی این چند روزه اخیر گره‌ای از ماجرای اختلاف او با مهدی قایدی را باز نکرد. او انگار قصد دارد فعلا همه چیز را سربسته نگه دارد. مهدی قایدی نیز در این مدت درباره طلاق و اختلافات خانوادگی واکنش نشان نداده است. 

حتی وقتی برخی رسانه‌ها جزئیاتی از طلاق مهدی قایدی و ستاره معصومی منتشر کردند باز این زوج سابق تصمیم گرفتند سکوت کنند. چندی پیش خبر ورزشی در گزارشی نوشت که مهدی قایدی تمام اموالش را در جریان این طلاق از دست داده است. 

این روزنامه نوشت: ستاره‌هایی که این روز‌ها در فوتبال می‌درخشند، در دوران کودکی هرگز تصور نمی‌کردند از میان آن‌همه رنج و فقر به این‌جا برسند. شاید همین زندگی سخت موتور محرک بازیکنانی باشد که با همه وجود و انگیزه سراغ فوتبال بروند که در آن مهارت دارند.

همین بازیکنان، اما وقتی با مشقت فراوان و سختی‌های بسیار پیشرفت کرده و لقب ستاره را می‌گیرند، بار دیگر در زندگی شخصی دچار مشکل می‌شوند؛ مشکلاتی که از نوع قبلی نیست، اما همه چیز را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

فوتبال ایران هم از این قاعده مستثنی نیست. فوتبالیست قصه ما در حال حاضر اسم و رسم زیادی دارد و نزد هوادارانش محبوب است. او که زمانی به‌شدت فقیر و تنگدست بود به لطف استعداد ذاتی خود خیلی زود پیشرفت کرد، به شهرت و تیم ملی رسید و لژیونر شد. او به لطف همین استعداد فوتبالی‌اش، توانست قرارداد‌های نسبتا سنگینی هم ببندد و به قول معروف پول‌دار شود اما…

این بازیکن سرشناس زود ازدواج کرد تا اسیر حاشیه‌ها نشود، اما انگار خود این ازدواج حاشیه بود! فوتبالیست لژیونر و ستاره کشورمان، از روی سادگی یا عشق و علاقه تمامی اموال خود در تهران و ایران را به نام همسرش کرده بود.

پس از طلاق و جدایی، همسر این بازیکن تمامی اموال و دارایی او را که به نام خودش بوده، ضبط کرده و حاضر به پس دادن نیست. این در حالی است که قیمت آپارتمان شمال شهر تهران، ویلای شمال و ماشین خارجی ستاره لژیونر چند برابر مهریه همسرش است، اما دست این بازیکن به جایی بند نیست. هرچند ستاره لژیونر موردنظر ما می‌تواند باز هم پول آن‌چنانی به دست بیاورد چرا که این طلاق و جدایی تاثیری روی عملکرد او در تیم باشگاهی‌اش نگذاشته است.

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها