Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@09:11:59 GMT

صحبت‌های شنیدنی شهید فخری زاده درباره آرزوی شهادتش

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۸۸۲۸

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند قبل از مسابقه حساس تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری حضور یافت. سرمربی صنعت نفت درباره این بازی گفت: بازی با پرسپولیس قطعا بازی بسیار مهمی است. حریف قدرتمند است و همیشه مدعی قهرمانی بوده است.

او با اشاره به شرایط پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس، تیم منسجمی است که در هفته‌های گذشته نیز نتایج خوبی گرفته است. ضمن این که پرسپولیس تمام بازیکنانش را در اختیار داشته است.

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: ما به خاطر شرایط جدولی‌مان باید با تمام وجود بازی کنیم. برد و باخت نفت رابطه مستقیم با زندگی مردم آبادان دارد که امیدوارم بازیکنان متوجه این مهم باشند. ما امتیازات زیادی از دست داده‌ایم و فردا محکوم به برد هستیم.

کمالوند با درخواست از هواداران تیمش گفت: امیدوارم سکوها فردا پُر شوند و هواداران از تیم حمایت کنند. هفت فینال پیش‌رو داریم که در هفت مسابقه با تمام توان تلاش خواهیم کرد و می‌جنگیم.

وی در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: واقعا از چهارم فروردین چیزی کم نگذاشته‌ام و از آبادان خارج نشده‌ام اما متاسفانه نقاط ضعف زیاد بوده است. در بازی با استقلال خوزستان تیم برتر بازی بودیم و با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم.

کمالوند با اشاره به شانس تیمش برای بقا در لیگ برتر گفت: مردم بدانند موجودی ما همین است ولی سعی می‌کنیم از موجودی خودمان استفاده کنیم. امیدوارم لطف خدا شامل حال‌مان باشد. فردا بازی بسیار سختی داریم. بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند.

سرمربی نفت آبادان با جملات حرف‌های خود را به پایان برد: ما به تک تک امتیازات نیاز داریم. روحیه محافظه کارانه ندارم‌ و برای برد راهی بازی فردا هستیم.

دیگر خبرها

  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • خطیب‌زاده: نتانیاهو برای ماندن در قدرت هرکاری می‌کند
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • خطیب زاده: ایران هم توان و هم ظرفیت دفاع از خود را دارد
  • فرزند شهید طهرانی مقدم: آرزوی پدرم و شهدا محقق شد