Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@08:54:27 GMT

شمار تلفات کرونا در آمریکا به 270 هزار نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۸۹۰۷

شمار تلفات کرونا در آمریکا به 270 هزار نفر رسید

طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته، با مرگ دست‌کم دو هزار و ۵۱۶ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده از مرز 270 هزار نفر عبور کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم دو هزار و ۵۱۶ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به ۲۷۰ هزار و ۵۳۲ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دست‌کم ۱۷۳ هزار و ۷۲۴ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۱۳ میلیون و ۷۱۴ هزار و ۲۴ نفر رسید.

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به کرونا و قربانیان ویروس این ویروس در آمریکا مجدداً روندی افزایشی داشته است.

 

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع رسانی «ورلد اُ میترز»، مجموع مبتلایان به کروناویروس در آمریکا را ۱۴ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۴۹۰ نفر و مجموع قربانیان «کووید-۱۹» در این کشور را ۲۷۶ هزار و ۹۷۶ نفر گزارش کرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی «کووید یو اس ای» که آمار مربوط به شیوع کرونا را در آمریکا تجزیه و تحلیل می‌کند، برآورد کرده است که شمار کلی مبتلایان به کروناویروس در آمریکا ظرف یک ماه آینده به ۱۷ میلیون ۸۴۵ هزار و ۹۲۲ نفر و شمار قربانیان آن در این کشور به ۳۲۵ هزار و ۹۶۲ نفر می‌رسد.

این وبگاه آمریکایی همچنین گزارش کرد، ایالت تگزاس هم‌اکنون با یک میلیون و ۲۵۰ هزار و ۹۳۴ مورد ابتلا و ۲۲ هزار و ۱۱۴ مورد فوتی به کانون جدید بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده تبدیل شده است و ایالت «کالیفرنیا» با یک میلیون و ۲۴۴ هزار و ۶۲۴ مورد ابتلا و ۱۹ هزار و ۲۸۳ مورد فوتی به رده دوم انتقال یافته است. ایالت نیویورک نیز که زمانی کانون کووید-۱۹ در آمریکا بود، هم‌اکنون با ۶۵۵ هزار و ۲۶۵ مورد ابتلا در رده پنجم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا ویروس قرار دارد.

نیویورک نیز با ۳۴ هزار و ۶۶۲ مورد فوتی، همچنان بیشترین تعداد قربانیان کرونا در آمریکا را به خود اختصاص داده است.

طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دستکم ۶۳ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۴۲۱ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان یک میلیون و ۴۷۸ هزار و ۹۲۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دستکم ۴۰ میلیون و ۹۵۶ هزار و ۷۱۶ نفر بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن هند با ۹ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۷۱۰ مورد ابتلا و ۱۳۸ هزار و ۱۵۹ مورد فوتی و برزیل با ۶ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۵۲۶ مورد ابتلا و ۱۷۳ هزار و ۸۶۲ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مبتلایان به کرونا ایالات متحده بیشترین تعداد جانز هاپکینز مورد ابتلا مورد فوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست

رئیس پنتاگون که کشورش بزرگترین تامین کننده تسلیحات اسرائیل به شمار می‌آید، روز سه‌شنبه در دیدار با وزیر جنگ اسرائیل گفت که تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالا بوده است.

به گزارش مشرق، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا روز سه‌شنبه در جریان دیدار با «یوآو گالانت» وزیر جنگ اسرائیل گفت که حمایت فلسطینیان از آزار و اذیت، اقدامی اخلاقی و راهبردی است.

وزیر دفاع آمریکا در ادامه گفت: «آمریکا تا بازگشت تمامی آوارگان راحت نخواهد نشست».

آستین اضافه کرد: «تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالا بوده و کمک‌ها به این باریکه نیز بسیار کم است».

وی در ادامه هشدار داد: «غزه از فاجعه انسانی رنج می‌برد و اوضاع در این باریکه وخیم‌تر می‌شود».

وزارت بهداشت غزه امروز اعلام کرد ارتش اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ کشتار جمعی جدید در نوار غزه انجام داده و مجموع شهدای فلسطینی به ۳۲ هزار و ۴۱۴ نفر افزایش یافته است.

بر اساس این بیانیه، شمار شهدای فلسطینی در مجموع به ۳۲ هزار و ۴۱۴ نفر رسیده و تعداد مجروحان نیز به ۷۴ هزار و ۷۸۷ نفر افزایش یافته است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در غزه
  • شمار قربانیان حمله تروریستی مسکو به 140 نفر رسید
  • تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر نوروزی به استان تهران تا ۴ فروردین
  • آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی؛ ۵١٠ کشته/ این استان‌ها بیشترین فراوانی تصادفات را دارند
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • ورود ۱۸۳ هزار مسافر نوروزی به استان تهران
  • آمار خیره‌کننده از ۱۷۰ روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه
  • آخرین آمار تصادفات نوروزی تا امروز ۶ فروردین / این استان‌ها بیشترین فوتی‌ها را دارند