Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@23:52:54 GMT

جمع بدهی‌های آمریکا چقدر شد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۹۰۸۸

جمع بدهی‌های آمریکا چقدر شد؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، میزان بدهی‌های دولت این کشور تا پایان ماه نوامبر ۲۰۲۰ به ۲۷ تریلیون و ۳۱۴  میلیارد و ۹۲۷ میلیون دلار رسیده است. میزان بدهی هر شهروند آمریکایی تا پایان این ماه به طور متوسط ۸۲ هزار و ۶۰۱ دلار و میزان بدهی هر مالیات دهنده آمریکایی به طور متوسط ۲۱۸ هزار و ۷۹۸ دلار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسری بودجه دولت آمریکا تا پایان ماه نوامبر به سه تریلیون و ۲۰۶ میلیارد و ۷۹۲ میلیون دلار رسیده است. در حال حاضر بزرگ‌ترین اقلام بودجه‌ای آمریکا شامل: مراقبت‌های درمانی با یک تریلیون و ۳۱۳ میلیارد و ۷۸۳ میلیون دلار، تامین اجتماعی با یک تریلیون و ۱۰۷ میلیارد و ۱۲۷ میلیون دلار، هزینه‌های دفاعی با ۷۰۵ میلیارد و ۱۴۹ میلیون دلار و بهره پرداختی بدهی با  ۳۴۳ میلیارد و ۸۹ میلیون دلار است.

هم‌چنین تا پایان ماه نوامبر، میزان مجموع بدهی‌های دولتی و غیردولتی آمریکا معادل ۸۵ تریلیون و ۸۶۲ میلیارد و ۵۲۴ میلیون دلار بوده است. از این میزان، ۲۰ تریلیون و ۸۹۷ میلیارد و ۵۴۶ میلیون دلار مربوط به بدهی های شخصی بوده که یک تریلیون و ۷۰۸ میلیارد و ۷۸۷ میلیون دلار آن به شکل وام دانشجویی بوده است.

طی این مدت، اوراق قرضه آمریکایی در اختیار کشورهای خارجی به هفت تریلیون و ۹۵ میلیارد و ۹۹۸ میلیون دلار رسیده است. کسری تجاری آمریکا در این ماه ۸۵۵ میلیارد و ۱۸۰ میلیون دلار اندازه گیری شده است که ۲۹۸ میلیارد و ۳۸۱ میلیون دلار از این کسری مربوط به تجارت با چین بوده است. این کسری بودجه بزرگ همواره یکی از موارد اختلافی مهم با چین بوده و این کشور متعهد شده است در قالب فاز نخست توافق تجاری خود با آمریکا، این رقم را کاهش دهد.

در طرف دارایی ها نیز مجموع دارایی های ملی ۱۵۷ تریلیون دلار و ۵۵۸ میلیارد دلار و مجموع دارایی های خانوارهای آمریکایی ۱۳۱ تریلیون و ۷۹۹ میلیارد دلار برآورد شده است.  

پربیننده ترین اخبار و نتایج انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۴۴ساعت از پایان رای‌گیری اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۳۵ساعت از پایان رای‌گیری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کسری بودجه بدهی آمریکا اقتصاد آمریکا اوراق قرضه آمریکا سهام عدالت انتخابات آمریکا میلیون دلار تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت نفت پس از بمباران مواضع رژیم کودکش/ برنت ۹۰ دلار

قیمت نفت در روز جاری کاهش یافت. هر بشکه نفت برنت ۹۰ دلار و وست ۸۵ دلار قیمت گذاری شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با وجود اینکه پیش‌‎بینی می‌شد پس از اتفاقات ژئوپلوتیک در منطقه شاهد افزایش قیمت نفت باشیم امروز در اولین روز کاری از نظر جهانی پس از عملیات نظامی کشورمان علیه رژیم صهیونیستی کاهشی بود.

 

بنابراین گزارش،  قیمت دو شاخص برنت دریای شمال و وست تگزاس آمریکا پایین آمده است. قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۱۷ سنت معادل ۰.۱۹ درصد کاهش به ۹۰ دلار و ۲۸ سنت رسید.

 

همچنین نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۳۱ سنت معادل ۰.۳۶ درصد کاهش ۸۵ دلار و ۳۵ سنت معامله می‌شود. 

 

بنظر می‌رسد اصلی‌ترین دلیل این مهم واکنش آمریکا و تاکیدات چندباره دستگاه دیپلماسی آن برای ادامه نیافتن تنش و عدم همراهی با رژیم صهیونیستی در مقابله با ایران باشد. 

دیگر خبرها

  • تامین ۲.۲ میلیارد دلار ارز تا پایان ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • طلا وارد کانال جدید شد/ قیمت جدید طلا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا بازهم امروز افزایش یافت
  • رشد 111 درصدی درآمد دولت از محل جرائم و خسارات در بودجه / درآمد ناشی از جرایم رانندگی در صدر/ 1403 برای چه مواردی باید جریمه بپردازید؟
  • نرخ ارز امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
  • کاهش قیمت نفت پس از بمباران مواضع رژیم کودکش/ برنت ۹۰ دلار
  • کاهش درآمد سومین بانک بزرگ آمریکا
  • ۱.۵ تریلیون دلار اندازه بازار آموزش‌های مهارتی تا ۲۰۳۰
  • وقت مرزبانی از ریال و پایان هژمونی اقتصادی آمریکا رسیده است