Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@04:10:23 GMT

ترکیب پرسپولیس دست نخورده می‌ماند

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۹۱۰۴

ترکیب پرسپولیس دست نخورده می‌ماند

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس بابت عملکرد این تیم در ایجاد موقعیت گل در مصاف با شهرخودرو مشهد رضایت دارند و به احتمال فراوان در هفته پنجم هم ترکیب تیمش را تغییر نخواهد داد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در حالی شهرخودرو مشهد را با نتیجه سه بر صفر شکست داد که آرمان رمضانی مهاجم این تیم نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده کرده و آنها را تبدیل به گل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی عبدی مهاجم جوان سرخپوشان نیز که در سه بازی ابتدایی تیمش در ترکیب اصلی حضور داشت در دیدار با شهرخودرو از دقیقه ۸۸ وارد زمین شد اما او نیز نتوانست در فرصت کوتاه خود در این بازی کاری از پیش ببرد.

با این حال پرسپولیسی‌ها با گلزنی سیدجلال حسینی مدافع خود و احمد نوراللهی و میلاد سرلک به گل رسید تا با آرامش بیشتری به فکر بازی‌های بعدی در لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا باشد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس بدون آل کثیر هم گلزن دارد/رمضانی به حرف مردم توجه نکند/صدای این برد در آسیا پیچید

کادر فنی سرخ‌ها با وجود عدم موفقیت مهاجمان پرسپولیس در امر گلزنی باز هم از عملکرد آنها راضی است. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قصد دارد همچنان به آرمان رمضانی فرصت بازی کردن بدهد تا مهاجم بلند قامت پرسپولیس اعتماد به نفس لازم را در زدن ضربات نهایی پیدا کند.

سرمربی سرخپوشان بابت ایجاد موقعیت‌های گلزنی فراوان در بازی با شهرخودرو کاملاً راضی است و به همین خاطر نمی‌خواهد مهاجمان خود را تحت فشار روحی بابت خراب کردن موقعیت های‌شان در آستانه فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ قرار دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس یکشتبه هفته آینده میهمان نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال است که به احتمال فراوان با ترکیب خود در بازی با شهرخودرو به مصاف نماینده قائمشهر می‌رود تا هافبک‌های این تیم به هماهنگی لازم برای تکرار موقعیت‌های گلزنی پرسپولیس برسند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده تیم فوتبال پرسپولیس آرمان رمضانی مهدی عبدی یحیی گل محمدی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم
  • هشدار حسینی به بازیکنانش: باید بی‌رحم باشید
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی