Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: رانندگان تریلر پیش از آغاز بارگیری کالا و حرکت به سمت مقصد، حتما وضعیت جوی راه ها را از طریق رسانه، ارتباط با راهداری و سازمان هواشناسی جویا شوند.

وی بیان کرد: لغزنده بودن سطح جاده هنگام ریزش برف موجب قیچی و مسدود کردن راه توسط تریلرها در صورت ورود این قبیل وسایط نقلیه به گردنه های برفگیر می شود بنابراین عوامل پلیس راه از ورود و تردد آنها در گردنه های استان جلوگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه استان همدان افزود: رانندگان تریلر در صورت تردد در جاده‌ها، هنگام مواجه با ریزش برف پیش از ورود به محدوده ترافیکی در مناطق امن اقدام به پارک وسیله نقلیه کرده و پس از اعلام بازگشایی مسیر نسبت به ادامه تردد اقدام کنند.

سرهنگ عزیزی گفت: در صورت بی توجهی رانندگان تریلر به این موضوع به طور حتم عوامل پلیس راه وسیله نقلیه آنها را ابتدای گردنه متوقف کرده و رانندگان مجبورند در کنار جاده تا زمان بازگشایی مسیر توقف کنند که لازم است رانندگان پیش از ورود به این محدوده،  خودرو خود را  در مکانی امن متوقف کنند.

وی اظهار داشت: استان همدان دارای ۱۸ گردنه سخت‌گذر و برفگیر است که مهمترین آنها به ترتیب اسدآباد، آوج و همه کسی بوده و تیم های پلیس راه نیز از آغاز طرح زمستانی در این گردنه ها مستقر می شوند.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: همچنین ماموران پلیس راه دیگر گردنه‌ها نظیر دُخان، علیمحمد، آورزمان نهاوند و دولایی تویسرکان را روزانه با گشت زنی پوشش داده و به صورت ثابت در این گردنه ها مستقر نمی شوند.

سرهنگ عزیزی گفت: با توجه به کوهستانی و برفگیر بودن استان همدان از رانندگان درخواست می شود زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند تا در صورت ریزش برف با مشکل مواجه نشوند.

وی بر ضرورت رعایت سرعت مطمئنه به ویژه هنگام ریزش برف و لغزنده شدن سطح جاده، بستن کمربند ایمنی توسط همه سرنشینان وسیله نقلیه و رعایت فاصله طولی و پرهیز از سفرهای غیرضروری تاکید کرد.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا همدان ترافیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا همدان ترافیک پلیس راهور ناجا همدان ترافیک اخبار کنکور استان همدان پلیس راه گردنه ها ریزش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد

به گزارش پارس نیوز ، محسن هرمزی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد سرانجام مطالعات تغییر در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با تأکید بر اینکه ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران میراث دار کم و کاستی‌هایی هستیم، گفت: حوزه طرح ترافیک در سال‌های اخیر با توجه به مقتضیات زمانی به‌روزرسانی نشده است.

به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود

وی با بیان اینکه در به‌روزرسانی طرح ترافیک قواعد را در سال جدید در دستور کار قرار دادیم؛ بگونه‌ای که موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می شود، افزود: بعد از نهایی شدن تغییرات، طرح اصلاحی باید در نهادهای بالادستی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و بعد از آن نسبت به ابلاغ و اجرایی کردن طرح جدید اقدام می‌کنیم.

در طرح ترافیک جدید چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت

هرمزی با تأکید بر اینکه جزئیات تغییرات بعد از نهایی شدن به اطلاع شهروندان می‌رسد، اظهار کرد: اما باید بگویم که بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی را وضع می‌کنیم؛ یعنی خودروها و موتورسیکلت‌های برقی قابلیت تردد بدون محدودیت خواهند داشت. در محدوده بازار و منطقه ۱۲ نیز محدودیت‌هایی برای تردد موتورسیکلت‌های بنزینی ایجاد خواهد شد.

طرح جدید ترافیکی کمکی به شب مردگی خیابان‌های پایتخت

معاون حمل و نقل شهرداری تهران تصریح کرد: طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم؛ زیرا طرح ترافیک سال‌ها باعث شده که به شب مردگی خیابان‌ها کمک کند.

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است