Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@01:17:01 GMT

مه غلیظ درجاده های زنجان حاکم است

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۹۱۵۱

مه غلیظ درجاده های زنجان حاکم است

جواد یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش برف، مه غلیظ در تمام جاده‌های استان زنجان حاکم شده است.

وی اظهار کرد: همچنین مه غلیظ گردنه‌های کوهستانی استان را فرا گرفته و دید بسیار ضعیف است که دراین میان به رانندگان توصیه می‌شود در این محورها تردد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، گفت: با توجه به بارش باران و برف، سطح جاده‌ها در گردنه‌های کوهستانی استان لغزنده است که دراین میان رانندگان خودرو خود را حتماً به زنجیر چرخ مجهز کنند.

بنا به اعلام اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در طرح زمستانی راهداری زنجان ۵۰۰ راهدار در ۳۲ راهدار خانه فعالیت دارند.

کد خبر 5085911

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری زنجان جواد یوسفی برف و کولاک ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز بارش باران کرمانشاه بارش برف ترور دانشمندان هسته ای شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا گرگان شهرستان کرج تعطیلی ادارات استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌ های کرمانشاه

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ثبت بالغ بر هفت میلیون تردد در محورهای استان در ایام نوروز امسال خبر داد.

سید ، با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی راهداری (۲۴ اسفند ۱۴۰۲) تا پایان روز گذشته (ششم فروردین) بالغ بر هفت میلیون تردد در محورهای استان به ثبت رسیده، گفت: از این میزان شش میلیون و ۲۰۰ هزار تردد مربوط به خودروهای سبک و ۸۳۰ هزار تردد مربوط به خودروهای سنگین بوده است.

وی بیستون - کرمانشاه را پرترددترین محور در این ایام اعلام کرد و افزود: کمترین تردد را نیز در محور میانراهان - سنقر داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین از جابجایی نزدیک به ۱۱۵ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان در این مدت خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۷ هزار و ۵۰۰ مسافر وارد استان شدند، ۳۷ هزار و ۸۰۰ نفر از استان خارج شدند و بیش از ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر نیز درون استان جابجا شدند.

کهریزی از تداوم طرح نوروزی راهداری تا ۱۳ فروردین و پایان موج بازگشت مسافران خبر داد و ادامه داد: ۴۹  اکیپ راهداری و ۴۵۰ نیرو در طرح نوروزی پای کار هستند.

وی با بیان اینکه رصد و گشت زنی در محورهای استان به صورت شبانه‌روزی توسط گشت‌های راهداری انجام می‌شود، از مردم خواست قبل از سفر برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بیش از ۸.۵ میلیون تردد در جاده‌های استان بوشهر ثبت شد
  • بیش از ۸.۵ میلیون تردد در جاده‌های بوشهر ثبت شد
  • جابه جایی ۳۵ هزار و ۷۵۲ مسافر در خراسان جنوبی
  • ریزش سنگ در جاده هراز؛ ترافیک به سمت تهران پُر حجم شد
  • ریزش سنگ در جاده هراز
  • ریزش سنگ درجاده هراز /  ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • برفروبی ۱۶۰۰ کیلومتر باند از راه‌ های استان مرکزی
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌ های کرمانشاه
  • رانندگان درجاده های استان بوشهر باسرعت مطمئن حرکت کنند
  • برف‌روبی ۱۶۰۰ کیلومتر از راه های استان مرکزی