Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-از ابتدای پرداخت تسهیلات به اقشار آسیب دیده از کرونا در گناباد تاکنون ۱۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است. - اخبار استانها -

حامد قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: همراهی مردم و اصناف در شهرستان گناباد سبب شد تا بعد از چند ماه که در وضعیت قرمز قرار داشتیم به وضعیت نارنجی تبدیل شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از محدودیت‌هایی که در وضعیت قرمز بوده از روز چهارشنبه کاهش پیدا می‌کند ولی این به این معنا نیست که مردم و اصناف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند.

فرماندار گناباد اظهار کرد: در تمامی محدودیت‌هایی که تاکنون ابلاغ شده، سوپرمارکت‌ها و میوه فروشی‌ها تعطیل نبوده‌اند و متاسفانه شاهد هستیم در این اصناف پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی طرحی را آماده کرده ایم تا در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها این مغازه‌ها به مدت 15 روز پلمپ شوند.

خطری که مسیر رونق تولید را منحرف می‌کند / قاچاق کالا در تهدید سلامت اقتصاد از کرونا پیشی گرفت"مرکز طب سنتی شهید بهشتی" تنها مرکز رسمی درمانی بیماران کرونااصناف و بازاریان متضرران اصلی ویروس کرونا؛ وقتی دولت حمایتی از اصناف ندارد

قربانی ادامه داد: محدودیت‌های تردد خودروها از ساعت 21 تا چهار بامداد به قوت خود باقی و تردد بین شهری هم برقرار است و جرائم ورود خودروها به شهرستان گناباد مشمول مناطق با رنگ نارنجی شده ولی با قوت اعمال می‌شود.

فرماندار گناباد گفت: از ابتدای پرداخت تسهیلات به اقشار آسیب دیده از کرونا تاکنون 13 میلیارد و 350 میلیون تومان به تعداد 1475 پرونده و 1716 شغل پرداخت شده و همچنان 9 میلیارد تومان دیگر سهمیه داریم.

جواد باذلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: تغییر رنگ وضعیت هر شهرستانی به این معنا نیست که ویروس ضعیف یا کمتر شده و اگر مردم ذره‌ای در رعایت پروتکل‌ها کوتاهی کنند باز به همان وضعیت قرمز برمی‌گردیم و اگر همراهی ادامه داشته باشد می‌توان به وضعیت سفید هم برسیم.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣

بانک مرکزی بند‌های مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.

گفتنی است، مسئولیت حسن اجرای این بند بر عهده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مؤسسات اعتباری و تمامی مدیران و کارکنان ذی‌ربط است. عدم اجرای هریک از بند‌های این تبصره (مشتمل بر تأخیر در پرداخت این تسهیلات یا دریافت ضمانت فراتر از حدود این قانون) تخلف محسوب شده و در مراجع ذی‌صلاح قابل پیگیری است.

پرداخت وام ازدواج با یک ضامن​

پیش از این هم محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور گفته بود: بانک مرکزی به شکل رسمی و در دستورالعمل خود اعلام کرده که بانک‌ها موظف هستند برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یک ضامن را قبول کنند، اما گاهی ممکن است متقاضیان فردی را به عنوان ضامن معرفی کنند که بر اساس ارزشیابی بانک، فرد صلاحیت کافی برای ضامن شدن را نداشته باشد بر این اساس بانک اعلام می‌کند که فرد ضامن دیگری را هم معرفی کند.

او افزود: این که بانک مطرح می‌کند دو ضامن برای تسهیلات قرض‌الحسنه نیاز است موارد استثنایی است که توجیهاتی مانند این دارد که گاهی ضامن اول که فرد معرفی می‌کند توان بازپرداخت ضعیفی دارد که در اینجا ممکن است بانک‌ها برخلاف مصوبه بانک مرکزی اعلام کنند که متقاضی یک نفر دیگر را هم معرفی کند تا دو نفر ضامن شوند.

در همین راستا و با توجه به قانون بودجه ۱۴۰۳ هم روز گذشته اعلام شد: در رابطه با تسهیلات ازدواج پس از اعتبارسنجی متقاضیان و در صورت عدم تکافوی اعتبار آنها، به منظور تأمین رکن ضامن، مؤسسات اعتباری موظفند با توثیق حساب یارانه یا سهام عدالت متقاضیان یا بستگان درجه اول از طبقه اول آنها یا سایر دارایی‌های مالی وی یا تنها دریافت یک فقره سفته و یک نفر ضامن نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام نمایند.

امکان گزارش دهی تخلفات حوزه تسهیلات ازدواج فراهم است

بانک مرکزی هم اعلام کرده است: مردم می‌توانند هر گونه ناهماهنگی از سوی شبکه بانکی را به بانک مرکزی اطلاع دهند و چنانچه افراد به شعب مراجعه می‌کنند و شکایت و درخواستی دارند، می‌توانند با تماس با سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی (شماره تلفن ۲۷۰۶) یا «سامانه رسیدگی به شکایات و ارتباط مردمی»، درخواست‌ها و شکایت‌های خود را ثبت کنند و حتماً بانک مرکزی این مهم را پیگیری می‌کند که از جمله مواردی که افراد حتما باید آن را گزارش کنند درخواست ضمانت‌های فراتر از قانون و بخشنامه‌ها است.

گفتنی است، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به هیچ وجه دوبار پرداخت نمی‌شود و هر فرد تنها یکبار می‌تواند از تسهیلات ازدواج استفاده کند.

منبع: خبر آنلاین

tags # وام ازدواج سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی