Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان گفت: تا پایان سال جاری فازهای ۶ و ۷ گازرسانی به شهر بندرعباس تکمیل و افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فریدون همتی در نشست بررسی آخرین وضعیت طرح های گازرسانی در شهر بندرعباس با تاکید بر هماهنگی تمامی دستگاه‌های مسئول برای سرعت بخشیدن به این پروژه ها، عنوان کرد: در هر کدام از محلات باید پروژه گازرسانی در زمان‌بندی مشخص، انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا کارگروهی با مسئولیت مدیرکل امور شهری استانداری و با حضور فرمانداری، شهرداری، شرکت گاز، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مسئول تشکیل خواهد شد تا این کار طبق برنامه زمان‌بندی، مدیریت و اجرایی شود.

استاندار هرمزگان افزود: تا پایان سال جاری فازهای ۶ و ۷ گازرسانی به شهر بندرعباس تکمیل و افتتاح خواهد شد و فاز ۸ این پروژه نیز تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

همتی تصریح کرد: با اجرای این سه فاز باقی مانده که با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان انجام می‌شود، کل شهر بندرعباس تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار می‌گیرد.

وی گفت: در حال حاضر در کل استان هرمزگان ۸۲ هزار علمک گاز نصب شده، اما تنها ۱۲ هزار مشترک اقدام به اتصال منازل خود به شبکه گاز رسانی کرده‌اند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در شهر بندرعباس نیز تا کنون ۵۲ هزار علمک گاز در محلات این شهر نصب شده اما تنها چهار هزار مشترک نسبت به اتصال منازل خود به شبکه گاز رسانی، اقدام کرده‌اند.

همتی بیان داشت: با توجه به حجم عظیم سرمایه‌گذاری و اقداماتی که دولت در این راستا در استان انجام داده است، از مردم می‌خواهیم در زمینه اتصال منازل خود به شبکه گازرسانی همکاری و مشارکت گسترده تری داشته باشند، چون به تدریج ارائه سیلندرهای گاز کاهش خواهد یافت و دسترسی به گاز تنها از طریق شبکه گازرسانی میسر خواهد بود.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیریت استان تلاش می‌کند تا با ایجاد هماهنگی مناسب، به روند پروژه های گازرسانی در استان سرعت ببخشد و از مردم استان نیز می‌خواهیم تا با اتصال منازل خود به شبکه گاز از این طرح بزرگ استقبال کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گازرسانی شهر بندرعباس شهر بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران گفت: به منظور کاهش مصرف آب و استفاده مجدد از پساب طرح برگشت پساب تصفیه خانه به سالن رنگ و خطوط تولید در شرکت پارس خودرو اجرا شد.

علیرضا رحمتی افزود: راه اندازی این شبکه و استفاده مجدد از پساب تصفیه شده منجر به کاهش میزان برداشت از آب‌های زیرزمینی به میزان ۳۵ درصد یعنی حذف برداشت ۷۰۰ متر مکعب آب در طول شبانه روز شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است