Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ابتدای پرداخت تسهیلات به اقشار آسیب دیده از کرونا در گناباد تاکنون ۱۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

حامد قربانی اظهار داشت: همراهی مردم و اصناف در شهرستان گناباد سبب شد تا بعد از چند ماه که در وضعیت قرمز قرار داشتیم به وضعیت نارنجی تبدیل شویم.

وی افزود: برخی از محدودیت‌هایی که در وضعیت قرمز بوده از روز چهارشنبه کاهش پیدا می‌کند ولی این به این معنا نیست که مردم و اصناف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناباد اظهار کرد: در تمامی محدودیت‌هایی که تاکنون ابلاغ شده، سوپرمارکت‌ها و میوه فروشی‌ها تعطیل نبوده‌اند و متاسفانه شاهد هستیم در این اصناف پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی طرحی را آماده کرده ایم تا در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها این مغازه‌ها به مدت ۱۵ روز پلمپ شوند.

قربانی ادامه داد: محدودیت‌های تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد به قوت خود باقی و تردد بین شهری هم برقرار است و جرائم ورود خودروها به شهرستان گناباد مشمول مناطق با رنگ نارنجی شده ولی با قوت اعمال می‌شود.

فرماندار گناباد گفت: از ابتدای پرداخت تسهیلات به اقشار آسیب دیده از کرونا تاکنون ۱۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به تعداد ۱۴۷۵ پرونده و ۱۷۱۶ شغل پرداخت شده و همچنان ۹ میلیارد تومان دیگر سهمیه داریم.

جواد باذلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز اظهار داشت: تغییر رنگ وضعیت هر شهرستانی به این معنا نیست که ویروس ضعیف یا کمتر شده و اگر مردم ذره‌ای در رعایت پروتکل‌ها کوتاهی کنند باز به همان وضعیت قرمز برمی‌گردیم و اگر همراهی ادامه داشته باشد می‌توان به وضعیت سفید هم برسیم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرماندار گناباد تسهیلات کرونایی پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری صبح چهارشنبه در حاشیه نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، با بیان اینکه در مباحث اخلاقی مردم متدین ما توقع دارند که «حاکمیت» امنیت را برقرار کند، گفت: فراجا براساس این درخواست «طرح نور» را طراحی کرده است و در خراسان رضوی مردم و تشکل‌های اجتماعی از این طرح حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: مردم عزیز ما به امنیت در حوزه‌های مختلف اعم از عمومی، اقتصادی، فرهنگی و غیره نیاز دارند.

وی با بیان اینکه این احساس امنیت برای مردم باید در جامعه ما وجود داشته باشد، افزود: در مباحث اخلاقی مردم متدین ما توقع دارند که حاکمیت، امنیت را برقرار کند.

نظری تاکید کرد: فراجا برای این درخواست و ایجاد امنیت، «طرح نور» را طراحی کرده است که از ۲۵ فروردین ماه امسال در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: ما به عنوان مجاوران بارگاه منور رضوی وظیفه داریم که به طور خاص این فضای مناسب دینی و اخلاقی را حفظ کنیم و امیدواریم این توفیق توسط فراجا و با پشتیبانی مردم و تشکل‌های مردمی فراهم شود.

وی ابراز کرد: استان خراسان رضوی و مشهد مقدس وضعیت و موقعیت مناسبی دارد و ضرورت حفظ این شرایط و جلوگیری از بروز هرگونه ناهنجاری مورد توجه قرار دارد.

نظری خاطرنشان کرد: علمای گرانقدر، نخبگان عزیز، تشکل‌های مردمی و همه عزیزانی که دلسوز بودند و بخش‌های حاکمیتی را همراهی می‌کردند، در این مقطع هم ان‌شاءالله با مشارکت آنان انجام وظیفه عمومی و مشترک خواهیم داشت.

کد خبر 6087501

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد