Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به لزوم جبران عقب ماندگی تاریخی نظام سلامت در تهران گفت: کرونا فرصتی برای ارتقا زیرساخت های بهداشتی استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه فرمانداران استان تهران و فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن قدردانی از فعالیت فرمانداران، روسای شبکه های بهداشت و درمان، سپاه، بسیج، هلال احمر، شهرداری و همه دستگاه هایی که در مقابله با بیماری کرونا و پیشگیری و مدیریت آن تلاش کرده اند اظهار داشت: بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی سلامت تعهد سیاسی همه ارکان حاکمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تامین سلامت همه ارکان حاکمیت اعم از خصوصی و دولتی باید پای کار باشند که حفظ و ارتقای سلامت محقق شود افزود: در مورد کرونا نیز باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد، 25 دستگاه در کنار فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا شرایطی را فراهم کرده اند که استان تهران مشکل عدیده ای در پذیرش بیمار نداشته باشد.

استاندار تهران تصریح کرد: کرونا یک تهدید است و مشکلات بسیاری از جمله مشکلات اقتصادی، برهم زدن آرامش و غیره را ایجاد کرده، اما برای استان تهران می تواند شرایطی را فراهم کند که به عنوان یک فرصت نگاهی به زیرساخت های بهداشتی استان داشته باشیم و عقب ماندگی تاریخی در نظام سلامت در تهران را مورد توجه قرار دهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار تهران کرونا نظام سلامت در تهران عقب ماندگی تاریخی زیرساخت های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   درآیین نمادین که به این مناسبت   با حضور مدیر آموزش وپرورش، معاون هماهنگ کننده سپاه، رئیس دانشکده علوم پزشکی و جمعی از مسئولین شهری در آموزشگاه سید صدر محمد سیدی برگزار با نواختن زنگ سلامت برنامه‌های هفته سلامت در خوی آغازشد.

 محمد پورمدیر آموزش و پرورش خوی در آیین نواختن زنگ سلامت در مدارس گفت:از جمله شاخص های مهم و موثر توسعه یافتگی جامعه و کشور، سلامت شهروندان، امید به زندگی وتوسعه ارتباطات بوده وسلامت مقدم بر همه چیز است.

وی افزود: ارتقای سطح سواد سلامت جامعه از الزامات اساسی است و در این راستا توجه به سلامت جسمی و روانی و ارتقای سواد سلامت در بین دانش آموزان دارای اهمیت ویژه است.

 مدیر آموزش و پرورش خوی گفت :مشارکت دانش آموزان در امور آموزشی و پرورشی نقش مهمی در انتقال مفاهیم و آموزش ها از جمله ارتقا شاخص های سلامت دارد.

 وی تصریح کرد:هم افزایی و تعامل سازنده نهادهای مرتبط در امر ارتقا سلامت خصوصا در بین مدارس مهم و دارای اثر خواهد بود.

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت نخستین خانه بهداشت مجهز مدرسه در مدرسه خبرساز محمد سیدی افتتاح شد.

 

 

دیگر خبرها

  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • هفته سلامت فرصتی برای پاس داشتن سلامتی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • تجهیز زیرساخت‌های گردشگری در استان مرکزی
  • نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم