Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@21:50:29 GMT

اختتامیه هفدهمین اجلاس فناوری رسانه

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۹۴۴۵

اختتامیه هفدهمین اجلاس فناوری رسانه

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در روز پایانی هفدهمین اجلاس فناوری رسانه، رئیس سازمان صدا و سیما به همراهی، معاون توسعه و فناوری رسانه با حضور در ساختمان امام علی (ع) در برنامه‌ای که به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بدون حضور مدیران و همکاران برگزار می‌شد، از ۱۶ طرح نوآورانه و همچنین هشت پروژه futurezone رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه اعلان حملات Defacement Web وبگاه‌های سازمان صدا و سیما، طرح جامع امنیت سازمان، سامانه اتوماسیون تولید و پخش شبکه قرآن (اطلس)، سامانه اشتراک‌گذاری محتوا-مدیا سیما (UGC)، سامانه کنترل هوشمند و مانیتورینگ از راه دور فرستنده رادیویی AM، دستگاه ریکودر صدا مبتنی بر IT، دستگاه مالتی پلکسر/دی مالتی پلکسر ۱۸ کاناله سیگنال نوری، سامانه مدیریت فرایندهای کسب و کار در حوزه مدیا (Media BPMS)، دستگاه انکدر ویدئو با وضوح ۴K، دستگاه انکدر مدولاتور مجتمع، سامانه Slow Motion، اسناد راهبردی و کاربردی فناوری رسانه، پهپاد کابلی ۶۰۰ متری، شلتر پهپاد سوختی به همراه کاکپیت، پهپاد تمام سوختی رسا و همچنین پهپاد کابلی ۱۵۰ متری، ۱۶ پروژه‌ای است که توسط رئیس سازمان صداوسیما رونمایی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082488 برچسب‌ها سازمان صدا وسیما فناوری رسانه علی عسکری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان صدا وسیما فناوری رسانه علی عسکری فناوری رسانه سازمان صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد

مریم نیکزادفر گفت: با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • حمله پهپاد‌ها از لبنان به هدفی نظامی در ساحل اراضی اشغالی برای اولین بار
  • پایش اراضی کشاورزی با فناوری های هوش مصنوعی
  • ویدئویی جذاب از پهپادهای خودکار انتحاری اوکراین که دوست و دشمن را تشخیص می دهند
  • نقش هوش مصنوعی در تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین