Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون استاندار لرستان با بیان اینکه محدودیت و ورود به شهرهای با وضعیت نارنجی ادامه دارد گفت: با اجرای طرح محدودیت تردد طی یک هفته گذشته تاکنون ۸ هزار و ۷۳۰ برگه جریمه به صورت دستی و دوربین‌ها ثبت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد محمود ثمینی شامگاه سه شنبه در گفت‌وگوی ویژه خبری با صداوسیمای مرکز لرستان با اشاره  به اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا اظهارداشت: خوشبختانه از  زمان اجرای طرح هوشمند محدودیت‌های کرونا همزمان با سراسر کشور مردم و کسبه استان علی‌رغم تنگناهای مالی و شرایط اقتصادی فعلی با تعطیل کردن کسب و کارها  همکاری بسیار خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اجرای محدودیت به طور یقین  وضعیت ابتلا به کرونا در استان نسبت به وضعیت قرمز بهتر شده است ولی به این معنا نیست که شرایط  فعلی ثابت باشد در همین راستا از مردم تقاضا داریم همچنان محدودیت‌ها را رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی  اجتماعی استاندار لرستان در رابطه با اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد: در این طرح مجموعه سپاه، هلال احمر، علوم پزشکی با غربالگری محله‌ای به دنبال بیمار یابی در سطح محلات می‌روند.

183 برگ "جریمه یک میلیون تومانی" در خراسان شمالی صادر شد6400 راننده متخلف در استان فارس جریمه یک میلیونی شدندبیش از 590خودرو در جریان اعمال محدودیت‌های کرونایی استان مرکزی جریمه شد

وی با اشاره به تغییر  اجرای محدودیت‌ها متناسب با  وضعیت شهرهای استان  بیان کرد: به طور یقین با تغییر شرایط وضعیت شهرستان‌ها محدودیت‌ها نیز تغییر می‌کند به گونه‌ای که وقتی وضعیت قرمز بود گروه‌های شغلی دو، سه و چهارمشمول محدودیت‌ها بودند ولی چنانچه وضعیت شهرهای قرمز استان با اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای به نارنجی برسد که تقریبا به این وضعیت رسیده‌ایم  محدودیت گروههای شغلی 2 برداشته می‌شوند.

ثمینی در رابطه با محدودیت تردد در شهرهای استان گفت: با اجرای محدودیت تردد در شهرهای استان خوشبختانه  مردم استان همکاری بسیار خوبی داشتند و براساس آمار310  تیم در ورودی و خروجی شهرهای استان  مستقر و روزانه 31 تیم فعال بودند و همچنین 440 تیم پلیس راهور از ابتدای طرح در مدودیت هوشمند فعالیت مستمر داشتندکه به طور  میانگین 44 تیم روزانه فعال بودند. 

وی تصریح کرد: براساس آمار با اجرای طرح محدودیت تردد طی یک هفته گذشته تاکنون 8 هزار و 730 برگه جریمه به صورت دستی و دوربین‌ها ثبت شده است.

معاون سیاسی، امنیتی  اجتماعی استاندار لرستان خاطر نشان کرد: براساس مصوبات ستاد ملی کرونا محدودیت و ورود به شهرهای با وضعیت نارنجی  پابرجاست و جرائم 500 هزار تومانی همچنان اعمال می‌شود در همین راستا تاکنون در شهرهایی با وضعیت نارنجی هزار و 570 نفر به دلیل عدم رعایت محدودیت تردد مشمول جریمه 500 هزار تومانی ،387دستگاه خودرو نیز به دلیل  عدم رعایت‌های مکرر توقیف شدند.

وی  با اشاره به نظارت بر اصناف استان اظهار داشت: از آغاز محدودیت‌های کرونا در استان لرستان به  9 هزار و 37 واحد صنفی تذکر، هزار و 25 واحد به دلیل عدم رعایت محدودیت‌ها اخطار داده شده و همچنین  520 واحد متخلف نیز پلمب شده است.

ثمینی با بیان اینکه مراسمات عزا و عروسی یکی از مهمترین مراکز انتقال ویروس کرونا است افزود: با توجه به فرهنگ  بسیار خوب مردم استان لرستان در راستای تکریم و همدردی با صاحبان عزا در شرایط فعلی حضور در مراسمات عزا سبب شیوع بیشتر ویروس کرونا می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی  اجتماعی استاندار لرستان عنوان کرد : با توجه به مصوبات ستاد کرونا و ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی از برگزاری  154 مراسم ترحیم و عروسی جلوگیری شده و همچنین 54 مراسم ترحیم و عروسی نیز به دلیل عدم توجه به تذکرات تعطیل و با صاحبان مراسم بر اساس قانون برخورد شده است.

انتهای پیام/645/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار لرستان شهرهای استان محدودیت تردد محدودیت ها اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در مهاباد از اواخر هفته جاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، اردلان محمدپور افزود: براساس آخرین نقشه های هواشناسی با عبور امواجی بارشی طی امروز و فردا چهارشنبه بارندگی هایی در سطح استان رخ می دهد.

او گفت: احتمال بارش برف در نقاط کوهستانی، مرتفع و مناطق سردسیر وجود دارد، وزش باد گاهی شدید و احتمال وقوع گردو خاک و کاهش کیفیت دید در نیمه جنوبی استان پیش بینی شده است.

محمدپورخاطر نشان کرد: برای روز پنجشنبه بارشی پیش بینی نمی شود اما وزش باد و افزایش تدریجی دما تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد.

رییس اداره هواشناسی مهاباد افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تکاب با منفی سه درجه سانتی گراد سردترین شهر و شهرستان ارومیه گرم ترین نقطه استان با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر بود.

او اضافه کرد: شهرهای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت اخیر اغلب بارانی بودند که بیشترین بارندگی در شهرهای تکاب، چایپاره، شاهین‌دژ و ارومیه ثبت شده است.

هواشناسی آذربایجان غربی در هفته جاری با صدور هشدار نارنجی از شهروندان، مسافران و رانندگان خواست تا نکات ایمنی در تردد جاده ای و سفر به این استان را طی فعالیت این سامانه در هفته جاری مد نظر داشته باشند.

رفت و آمد نکردن در کوهپایه ها و نقاط مرتفع و کوهستانی، اتراق نکردن در حوالی رودخانه ها و مسیلها از جمله مواردی هشداری است که شهروندان باید در نظر بگیرند.

دیگر خبرها

  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی برای زیر ۱۴ سال
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی حتی با اجازه والدین!
  • اجرای طرح امنیت محله محور پلیس در شهرهای لرستان
  • افزایش دمای هوا در مهاباد از اواخر هفته جاری
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال