Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوای این استان از ابتدای پاییز امسال تا کنون یک و نیم درجه نسبت به مدت مشابه دوره آماری کاهش یافته است.

به گزارش قدس آنلاین،  محسن عراقی‌زاده افزود: میانگین دمای هوای خراسان رضوی از ابتدای پاییز امسال یک درجه نسبت به مدت مشابه سال گذشته هم کاهش دارد.
وی اضافه کرد: میانگین دمای هوای مشهد هم در طول دو ماهی که از پاییز امسال گذشته است یک درجه نسبت به مدت مشابه در دوره آماری کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال زراعی جاری یعنی اول مهرماه تاکنون به طور متوسط ۲۲ میلیمتر باران در مناطق مختلف خراسان رضوی باریده است که به طور کلی این میزان نسبت به دوره آماری سه میلیمتر کاهش داشته است.
عراقی زاده افزود: طبق بررسی‌های انجام شده طی دو ماه ابتدای پاییز بیشترین بارش رخ داده در ریوش با ۴۳ میلیمتر و کمترین در سبزوار به میزان ۱۰ میلیمتر رخ داده است همچنین از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون در مشهد ۱۶ میلیمتر باران باریده است.
وی اضافه کرد: میزان بارشهای رخ داده طی این مدت در مناطق شمال شرق تا جنوب استان خراسان رضوی بیشتر از سال گذشته و در سایر شهرستانهای استان کمتر از سال گذشته گزارش شده است.  
میانگین دمای سالانه هوا در استان خراسان رضوی حدود ۱۵ درجه سلسیوس است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی کاهش دما میانگین دمای خراسان رضوی سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش 5 درجه ای دمای هوا درآذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: دمای هوای استان از اواخر هفته جاری به تدریج ۲ تا پنج درجه گرم‌تر می‌شود.

اردلان محمدپور افزود: میزان بارندگی ها هم در ۲۴ ساعت گذشته بین یک تا چهار میلی متر نوسان داشت که بیشترین مقدار در ارومیه با چهار میلی متر بود و این روند تا روز سه شنبه ادامه دارد.

او تصریح کرد: به اینکه بارش های رگباری امروز دوشنبه و روز سه شنبه نیز ادامه دارد.

او در ادامه گفت: وزش باد هم طبق پیش بینی ها همچنان تداوم دارد و بیشترین سرعت وزش باد با ۵۰ کیلومتر برساعت در اشنویه و نقده گزارش شده است.

از شهروندان درخواست می شود در این ایام از تردد در اطراف رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

بارندگی ها در مرکز آذربایجان غربی، ارومیه ۱۶۶ میلی متر است که نسبت به سال زراعی گذشته ۲۸ درصد افزایش و نسبت به بلند مدت نرمال ۳۲ درصد کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • بارش‌های کشور در سال گذشته چطور بود؟/ پاسخ احد وظیفه
  • خشکسالی در کمین این استان‌ها
  • افزایش 5 درجه ای دمای هوا درآذربایجان غربی
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • ۱۱ استان کشور همچنان درگیر کاهش بارش