Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@09:35:00 GMT

بازداشت مردی که مجوز تردد در قرنطینه کرونایی می داد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۹۶۸۵

بازداشت مردی که مجوز تردد در قرنطینه کرونایی می داد

به گزارش رکنا، رئیس پلیس فتای کرمان از شهروندان درخواست کرد به منظور عبور و مرور از شهرهای با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد، هرگز فریب تبلیغات جعلی ارائه مجوز عبور و مرور در این مناطق را نخورند.
 سرهنگ امین یادگار نژاد گفت: طی رصد و پایش فضای سایبری و شبکه‌های اجتماعی توسط کارشناسان پلیس فتا استان مشخص شد تبلیغاتی مبنی بر دریافت وجه به ازای ثبت پلاک و ارائه مجوز ورود به مناطق غیرمجاز توسط افرادی سودجو به منظور دستیابی به اطلاعات حساب بانکی و سایر اطلاعات هویتی شهروندان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاهبرداری به بهانه صدور مجوز تردد در ایام کرونایی

وی افزود: دراین روش افراد سودجو، اطلاعات هویتی و خودرو شخص متقاضی را جهت ورود به مناطق قرمز به بهانه اعطای مجوز توسط درگاه جعلی اخذ کرده است و زمانی که کاربر اطلاعات حساب بانکی خود را وارد می‌سازد، اقدام به خالی کردن حساب وی می‌کنند. فرد کلاهبرداری که مجوز تردد صادر کرده بود شناسایی و بازداشت شد.
وی ادامه داد: با توجه به گستردگی فضای سایبری مهمترین توصیه به کاربران، توجه به اخبارهای موثق و عدم توجه به پیشنهادات دریافت شده در این خصوص از کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی است.
سرهنگ یادگار نژاد تصریح کرد: شهروندان برای دریافت اطلاعات دقیق از عبور و مرور به نواحی قرمز، نارنجی و زرد می‌بایست از طریق رسانه‌های جمعی مانند صدا و سیما، سایت‌های معتبر خبری و راهنمایی رانندگی شرایط عبوری را مد نظر قرار داده تا نسبت به ورود و خروج خود کسب تکلیف کنند.
رئیس پلیس فتا استان کرمان اظهار کرد: پلیس فتا از تمامی کاربران می‌خواهد در صورت مشاهده موارد مجرمانه و مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش فوریت‌های سایبری آن را ثبت کرده و از آخرین رویدادها از جمله اخبار و حوادث سایبری مطلع شوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رکنا تبلیغات جعلی حساب بانکی حساب بانکی اخبار حوادث کلاهبرداری فریب بازداشت مردم مجوز سهام عدالت قیمت خودرو کرونا محسن فخری زاده عکس شهید فخری زاده فیلم قیمت زن ویدئو پدر هسته ای ایران شهید ایران پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت فرزند حمید نوری توسط پلیس سوئد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عطیه نوری دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد طی پیامی در توییتر خود از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس سوئد خبر داد.

عطیه نوری در صفحه مجازی خود نوشته است: پس از ساعت‌ها بی‌اطلاعی از برادرم که برای ملاقات با پدرم رفته بود متوجه شدیم ظاهرا مجید توسط پلیس سوئد بازداشت شده است فعلاً از جزئیات ماجرا بی‌خبریم.

گفتنی است، حمید نوری ۱۸ آبان ۹۸ حین ورود به فرودگاه استکهلم توسط پلیس سوئد بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان انفرادی به سر می‌برد. محاکمه نوری به اتهام زندانبانی اعضای گروهک تروریستی منافقین، ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ آغاز شد و بررسی پرونده ۹۲ جلسه به طول انجامید. سرانجام ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ دادگاه سوئد برای وی رأی حبس ابد صادر کرد.

کد خبر 841098 برچسب‌ها ایران و سوئد خبر ویژه

دیگر خبرها

  • بازداشت فرزند حمید نوری توسط پلیس سوئد + جزئیات
  • پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد
  • مجید نوری بازداشت شد
  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • تلاش مردی در کالیفرنیای آمریکا برای ربودن یک خودروی در حال حرکت
  • ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد