Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ نوری، فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به تداوم طرح تشدید محدودیت‌های تردد و نظارت بر صنوف به منظور پیشگیری از بیماری کرونا، گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و با همکاری اتحادیه امور صنفی، شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت و سپاه و بسیج شهرستان بهار نظارت مستمر بر واحد‌های صنفی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نوری ادامه داد: مأموران انتظامی با همکاری این ادارات، از ۱۳۵ واحد صنفی بازدید کردند که ضمن تذکر به ۵۱ واحد صنفی، ۲۹ واحد نیز پلمب و فعالیت آن‌ها متوقف شد.

در اجرای طرح جامع تعطیلی مشاغل غیر ضروری از اول آذر، اصناف و مردم در استان همدان با اجرای این طرح همکاری و همیاری خوبی داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار بیان کرد: در رابطه با ممنوعیت و محدودیت تردد خودرو‌های غیر بومی در ورودی و خروجی شهرستان با حضور مأموران انتظامی و راهور ایست و بازرسی ادامه دارد و به تعداد قابل توجهی از رانندگان تذکر داده شد و ۳۱ مورد که به تذکرات توجه نکردند اعمال قانون شدند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب واحد های صنفی رعایت شیوه نامه های بهداشتی شهرستان بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ناصرفخرموحدی در بازدید از واحد‌های صنفی شهرستان فاروج و شیروان گفت: نظارت مستمر با تمام توان بر بازار ادامه دارد و وجود کالا‌های اساسی در بازار بررسی و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود و همه واحد‌های صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌شده را درج نمایند.
به همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی، هیأتی از اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان حوزه‌ی بهداشت و سلامت و فرمانداران شهرستان‌های فاروج و شیروان از واحد‌های صنفی سطح شهر فاروج و شیروان بازدید به عمل آوردند.
 در این بازدید که بصورت سرزده به‌منظور نظارت و کنترل عرضه کالا در زمینه کمی و کیفی صورت پذیرفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از اجرای مانور نظارتی کشت‌های مشترک تعزیرات و بازرسی‌های دقیق از بازار طی روز‌های آینده در استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • تاسیس شهرک صنفی لباس در هرمزگان/همکاری مردم با طرح نور مطلوب است
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه