Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته چهارم لیگ برتر ایران
مس – تراکتور
ساعت ۱۶:۱۰
شبکه ورزش

معوقه هفته دهم ژوپیلرلیگ بلژیک
شارلروا – واسلند بورن
ساعت ۱۹:۳۰

لیگ قهرمانان اروپا
باشاکشهیر – لایپزیش
ساعت ۲۱:۲۵
شبکه ورزش

لیگ قهرمانان اروپا
پاری‌سن‌ژرمن – منچستر یونایتد
ساعت ۲۳:۳۰
شبکه ۳

لیگ قهرمانان اروپا
سویا – چلسی
ساعت ۲۳:۳۰
شبکه ورزش

لیگ قهرمانان اروپا
بارسلونا – فرنتس‌واروش
ساعت ۲۳:۳۰

لیگ قهرمانان اروپا
دورتموند – لاتزیو
ساعت ۲۳:۳۰

لیگ قهرمانان اروپا
یوونتوس – دینامو کیف
ساعت ۲۳:۳۰

لیگ قهرمانان اروپا
کلوب بروژ – زنیت
ساعت ۲۳:۳۰

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: برنامه بازی لیگ قهرمانان اروپا ۳۰ لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: هفته فرهنگی اصفهان از امروز؛ ۳ اردیبهشت لغایت ۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد و برای آن شعار "اصفهان شهر زنده، شهر زندگی" در نظر گرفته شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، نشست خبری هفته فرهنگی اصفهان با حضور اهالی رسانه و کمال حیدری، معاون فرهنگی شهرداری اصفهان و میثم بکتاشیان دبیر هفته فرهنگی اصفهان در شبستان مسجد لطف الله برگزار شد.

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اصفهان گفت: مقام معظم رهبری اصفهان را شهری زنده معرفی کردند که به معنای واقعی کلمه زنده بودن در سطح شهر اصفهان را درک می‌کنیم و در راستای هفته فرهنگی اصفهان 350 برنامه در مناطق مختلف برنامه‌ریزی شده است که از این تعداد 70 برنامه در شهر اصفهان؛ در مناطق 15 گانه این شهر و ناژوان برگزار خواهد شد.

کمال حیدری تولد شیخ بهایی؛ شخصیت برجسته جهان اسلام را علت برگزاری هفته فرهنگی اصفهان اعلام کرد و افزود: برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان باید به گونه‌ایی باشد که از افراد ذی‌نفع تجلیل شود و باید در این راستا بتوانیم از ظرفیت هنرمندان شهر استفاده کنیم؛ در همایشی که در اصفهان برگزار شد حدود هزار نوجوان شرکت کردند که از این تعداد 100 نفر به برنامه نهایی راه پیدا کردند و این ایفای نقش آن‌ها سبب شناسایی و بروز استعدادهای آن‌ها هم شد.

دبیر هفته فرهنگی اصفهان نیز در خصوص جشنواره نقاشی پوپک بیان کرد: جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان نقاشی پوپک برای سومین سال متوالی برگزار می‌شود که با استقبال خوبی هم روبه‌رو شده است. در این دوره از جشنواره نه هزار و 933 نفر شرکت کردند که نزدیک به هزار و 211اثر از 28 کشور دنیا برای این جشنواره ارسال شده است که هشت هزار و 121 اثر از 294 شهر داخلی به جشنواره آثار خودشان را فرستادند که آمار قابل توجهی به شمار می‌آید.

میثم بکتاشیان در خصوص برگزاری جشنواره بین‌المللی پوپک تصریح کرد: از 28 کشوری که آثار خودشان را فرستادند 5 کشور بالاترین ارسال آثار را به خود اختصاص دادند که بر این اساس کشورهای بلاروس با 327 اثر،روسیه 244 اثر، ارمنستان 218اثر،کویت 129اثر و ترکمنستان 91اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که البته کشورهای چین، هند، پرتغال، بوسنی و هرزه‌گوین و تعدادی دیگر در این جشنواره حضور فعال داشتند.

وی در خصوص هفته فرهنگی اصفهان گفت: برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان در چند محور دسته‌بندی شده است برای مثال در حوزه موسیقی اصفهان هنرمندان این شهر در قالب گروه‌هایی به اجرای آثار خود خواهند پرداخت و در خصوص تئاتر خیابانی در 25 نقطه شهر اصفهان فعالیت گروه‌های مختلف را خواهیم داشت. در خصوص نمایش خیمه شب بازی که خاستگاه آن اصفهان است به صورت نمایش خودرویی در مدارس اصفهان و نقاط دیگر شهر اجرا خواهیم کرد.

بکتاشیان در پایان تاکید کرد: در بخش ورزشی هم در این هفته پیش‌قدم شدیم و در 4 رویداد ورزش همگانی اجرای برنامه خواهیم داشت که شامل ورزش پهلوانی، باستانی و زورخانه‌ایی، چوگان و تجمع و پیاده‌روی در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی اصفهان است. همچنین در خصوص بعد سلامت روان و جسم هم به صورت ویژه برنامه ‌ریزی‌هایی شده است که در 250 مدرسه قاصدک سلامت خواهیم داشت و در نهایت به بازی‌های بومی و سنتی هم توجه خاصی شده که در این هفته فرهنگی برگزار خواهد شد که ان شاءالله در سایر حوزه‌ها هم برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام گرفته است.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت
  • آغاز هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی»
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0
  • ترکیب احتمالی رئال مادرید در کلاسیکو
  • خشم گواردیولا: نمی‌دانم چطور زنده مانده‌ایم!
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و یونیون برلین از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین