Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران کمتر از دو سال پس از قبول هدایت تیم ملی کلمبیا از سرمربیگری این تیم برکنار شد.

 کارلوس کی روش بطور رسمی از ادامه همکاری با تیم ملی فوتبال کلمبیا بازماند. سرمربی کلمبیا به دلیل کسب نتایج ضعیف در مرحله مقدماتی راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ از پست خود کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش شب گذشته بطور رسمی از این تیم جدا شد. او کمتر از سه هفته بعد از اینکه تیمش در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دو شکست متوالی رسید مورد مواخذه مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا قرار گرفت.

کلمبیا در ۱۳ نوامبر میلادی ۳ بر صفر در خانه به اروگوئه باخت و چهار روز بعد در اکوادور با نتیجه ۶-۱ شکست خورد که سنگین‌ترین باخت در مقدماتی جام جهانی از سال ۱۹۷۷ بود.

این نتایج باعث شد کلمبیا در جدول رده بندی ۱۰ تیمی هفتم شود. در حالی که در پایان این مسابقات ۴ تیم برتر به طور خودکار به جام جهانی قطر راه پیدا خواهند کرد.

فدراسیون فوتبال کلمبیا در بیانیه‌ای با اشاره به این موضوع اعلام کرد: فدراسیون فوتبال کلمبیا (FCF) و مربی کارلوس کی روش توافق کردند که مربی به عنوان مسئول تیم ملی کلمبیا ادامه نخواهد داد.

سرمربی ۶۷ ساله سابق رئال مادرید در فوریه ۲۰۱۹ کلمبیا را به عهده گرفت.

کارلوس کی روش هشت سال سرمربی تیم ملی ایران بود که توانست با این تیم دوبار متوالی به جام جهانی صعود کند.

 

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فوتبال کلمبیا جام جهانی تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا ۱۰ درصد کارکنان جهانی خود را اخراج می‌کند

ایلان ماسک، مدیرعامل سازنده خودرو‌های برقی تسلا در یک یادداشت داخلی به کارکنان خود اعلام کرد که این شرکت در حال اخراج بیش از ۱۰ درصد از نیروی کار جهانی خود است. این اقدام در حالی انجام خواهد شد که تسلا با کاهش فروش و تشدید جنگ قیمت خودرو‌های برقی دست و پنجه نرم می‌کند.

منابع مختلفی می‌گوید که اخراج نیروی کار جهانی تسلا شامل کاهش کارکنان در آمریکا و چین که دو بازار بزرگ برای خودروسازان است هم می‌شود.

چندین مرکز خدمات مستقر در ایالات متحده بلافاصله شاهد اخراج کارکنان بودند و طبق اعلام برخی منابع بیش از ۱۰ درصد کارکنان تسلا شغل خود را از دست داده‌اند و به دنبال شغل جدید هستند. به گفته تحلیلگران کاهش تحویل خودرو‌ها که منجر به اخراج کارکنان نیز شده تابعی از تقاضای پایین خودرو‌های تسلا بوده است. در حالی که قانون کار آلمان قوانین سختگیرانه‌ای در مورد اخراج کارکنان دارد، حدود ۱۰۰۰ کارگر در تسلا قرارداد‌های موقت دارند که آنها را بیشتر در معرض اخراج قرار می‌دهد.

تسلا با رقابت فزاینده‌ای در چین و در یک جنگ قیمتی شدید با رقبای خود به رهبری BYD و همچنین کاهش فروش در آمریکا مواجه است. سهام تسلا در روز سه‌شنبه با ۴ دلار کاهش به ۱۵۴.۸۲ دلار رسید.

گفتنی است تحویل جهانی خودرو در سه ماهه اول برای اولین بار در نزدیک به چهار سال گذشته کاهش یافت، چراکه کاهش قیمت‌ها نتوانست تقاضا را تحریک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • گزینه‌های نامدار و بزرگ برای سرمربیگری تراکتور!
  • از مرحله گروهی حذف شی، درجا اخراج می‌شوی؛ بند ویژه قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان
  • نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • تسلا ۱۰ درصد کارکنان جهانی خود را اخراج می‌کند
  • واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!