Web Analytics Made Easy - Statcounter

 معاون رئیس‌جمهور منتخب آمریکا با اشاره به تاثیر کرونا بر اقتصاد این کشور اعلام کرد دولت جدید کار‌های زیادی برای بازگشت به وضع گذشته دارد.

او  گفت: در سراسر آمریکا از هر شش کودک یکی از آن‌ها گرسنه است و ما در حال حاضر در یک بحران گرسنگی در آمریکا به سر می‌بریم. از هر سه بزرگسال در آمریکا یک نفر در پرداخت هزینه‌های زندگی خود با مشکل روبرو است، این‌ها هزینه‌های ضروری هستند، این هزینه‌ها باید در پایان هر ماه پرداخت شوند، شمار واحد‌های تجاری کوچک ما به خاطر شیوع کرونا به میزان ۳۰ درصد کاهش یافته است، بسیاری از آن‌ها امیدوارند که با ساخت واکسن نجات پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بایدن گفت: این‌ها نگرانی‌ها و چالش‌هایی است که سبب می‌شود که مردم نتوانند راحت بخوابند و به مشکلات خود و چگونگی حل و فصل آن‌ها فکر می‌کنند. آمریکایی‌ها نه تنها درباره نگرانی‌ها خود نقاط مشترکی دارند بلکه درباره خواست‌ها خود هم اشتراکاتی دارند.

هریس در ادامه افزود: ما کار‌های زیادی داریم که باید انجام دهیم تا این آمریکا را بسازیم و همانطور که جو بایدن گفت تا بهتر به وضع گذشته بازگردیم و رئیس جمهور منتخب و من و این تیم اقتصادی از روز نخست آماده کار هستیم، زیرا این آن چیزی است که این بحران به آن نیازمند است. این همان چیزی است که مردم آمریکا شایسته آن هستند. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا اقتصاد هریس اقتصاد هریس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سکه روی دور تند؟؛ رقابت تنگاتنگ طلا با خاورمیانه

سکه بازان در معاملات نقدی دیروز شاهد نوسان صعودی قیمت سکه امامی بودند. معامله گران از لیدر شدن اونس طلا در بازار سکه گفتند. امروز کف و سقف قیمت سکه چقدر پیش‌بینی شده است؟

به گزارش اقتصادنیوز، نگاهی به بازار سکه تهران در معاملات نقدی دیروز (سه شنبه ۲۸ فروردین ماه) حکایت از نوسان صعودی قیمت سکه امامی دارد.

قیمت سکه با گپ مثبت بیش از ۸۰۰ هزار تومانی آغاز به کار کرد و بر روی ۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قرار گرفت، اما در همان ساعات اولیه تا حدودی کاهشی شد و در واپسین ساعات معاملات با ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بسته شد. حباب سکه هم در روز سه‌شنبه به هفت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت طلای آبشده هم که روز گذشته کانال ۱۶ میلیون را از دست داده بود در معاملات پشت خطی با یک نوسان تا میانه‌های کانال ۱۶ میلیون بالا رفت.

البته قیمت طلای جهانی روز گذشته نوسان قابل ملاحظه را ثبت کرد و با رشد ۲۳ دلاری به سطح ۲۳۸۱ دلار رسیده بود. بر همین اساس عده‌ای از معامله گران معتقد بودند که اونس طلا لیدر بازار سکه شده بود.

نوسان رفت و برگشتی سکه امامی در شرایطی است که به نظر می‌رسد بازار در حال فاصله گرفتن از روز‌های هیجانی خود (به شرط عدم انتشار سیگنال منفی جدید) است. البته برخی از فعالان بازار معتقدند با انتشار نخستین اخبار منفی شرایط بازار مجددا هیجانی خواهد شد.

در شرایط کنونی برخی‌ها باور دارند که کف قیمت سکه در محدوده ۴۰ میلیون تومان است و سقف در مرز ۴۶ میلیون تومان قرار دارد که در هفته گذشته با تشدید تنش‌های خاورمیانه سکه یکبار به نزدیک آن رسیده است.

تحلیلگران اقتصادی می‌گویند در شرایط کنونی جناح افزایشی بازار دو مرز ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پس از آن ۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد. اما اگر کاهشی‌ها قدرت را به دست بگیرند احتمال عقب نشینی سکه بازان از کانال ۴۳ میلیون تومان وجود دارد.

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • بازگشت سکه روی دور تند؟؛ رقابت تنگاتنگ طلا با خاورمیانه
  • ۹۷ نوعروس مددجو در ساوه راهی خانه بخت شدند
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد
  • نخست وزیر ایرلند: اسرائیل انتقام را جایگزین منطق کرده است
  • نظم جدید در غرب آسیا با نقش‌آفرینی ایران
  • هزینه یک میلیارد دلاری آمریکا برای مقابله با حملات به کشتی‌ها در دریای سرخ