Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان گفت مطمئن باشید رتبه تیم ما در پایان کار تک رقمی خواهد بود و یکی از پدیده‌های لیگ برتر خواهیم شد.

عقیل کعبی، بازیکن مس رفسنجان به آینده تیمش امید زیادی دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، کعبی در خصوص دیدار فردای مس رفسنجان مقابل تراکتور، اظهار داشت:

باید در یک بازی خانگی مقابل تراکتور به میدان برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه این بازی برای‌مان خیلی مهم است. امیدوارم با توجه به اینکه هنوز بردی به دست نیاوردیم، اولین سه امتیاز را در این بازی خانگی کسب کنیم. بازی با تراکتور شرایط خاصی دارد آنها هفته قبل شکست خوردند و برای کسب امتیاز به میدان می‌آیند. امیدوارم با ارائه یک بازی زیبا و منطقی سه امتیاز را کسب کنیم و دست پُر از زمین خارج شویم.

وی با اشاره به وضعیت نه چندان خوب تیمش در جدول رده‌بندی، گفت:

متاسفانه در اولین بازی خانگی خود شکست خوردیم ولی ناامید نیستیم چون روند رو به رشدی در پیش گرفتیم و در بازی با آلومینیوم اراک از دو دیدار قبل بهتر بازی کردیم. می‌توانستیم هفته قبل پیروز شویم، ولی توپ‌ها تبدیل به گل نشدند و با یک امتیاز به خانه برگشتیم. ما هرچند در این بازی برنده نشدیم، ولی کسب یک امتیاز از این بازی خارج از خانه حائز اهمیت است.

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان مدعی شد تیمش هنوز به هماهنگی لازم نرسیده و تصریح کرد:

به نظرم هنوز به هماهنگی نرسیدیم، ولی رفته رفته بهتر شدیم. از ابتدای فصل تاکنون همه بازیکنان به شناخت خوبی از هم رسیدیم. از طرفی، با مربیان تعامل خوبی داریم و فکر می‌کنم شرایط بهتر شده است. بازی با تراکتور برای‌مان حیاطی است و دیدار سختی محسوب می‌شود چراکه باید برنده شده و اولین سه امتیازمان را دشت کنیم.

کعبی در مورد قعر نشینی تیم مس خاطرنشان کرد:

فعلا نباید نگران صدر و قعر جدول بود چراکه تازه هفته چهارم شروع شده است. تیم بارسلونا هم در لیگ اسپانیا سیزدهم است و به نظرم درباره وضعیت تیم ما جای نگرانی نیست. مطمئن باشید رتبه تیم ما در پایان کار تک رقمی خواهد بود و یکی از پدیده‌های لیگ برتر خواهیم شد. اگر بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم از فشار‌ها کم می‌شود و شرایط برای ما بهتر خواهد شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مس رفسنجان سه امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مس رفسنجان در هفته بیست و چهارم لیگ که روز جمعه مقابل فولاد برگزار یم شود دو بازیکن غایب دارد.

علی عدنان به دلیل چهار کارته بودن بازی با فولاد را از دست داده است. همچنین محمد منتظر بازیکن عراقی مس با اجازه محرم نویدکیا سرمربی نارنجی پوشان به اردوی تیم ملی المپیک عراق ملحق شده تا در مسابقات انتخابی المپیک زیر 23 ساله های آسیا شرکت کند.

اگر تیم المپیک عراق بتواند از این مرحله عبور کند شاید غیبت های منتظر محمد دو هفته دیگر لیگ هم ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

مهستا اخباری

دیگر خبرها

  • ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • امروز ژوزه مورایس از سپاهان برکنار می‌شود؟
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان