Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@00:24:59 GMT

ساخت زمین چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی میرمهنا

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۹۸۹۰

ساخت زمین چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی میرمهنا

محمد تقی امیری خراسانی با اعلام این خبر افزود: در راستای توزیع عادلانه و متوازن فضاهای ورزشی جزیره کیش، موسسه ورزش و تفریحات سالم دو پیشنهاد به معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان ارائه کرد که هر دو به تصویب رسید.

وی ادامه داد: اولین پیشنهاد ساخت زمین فوتبال ساحلی در منطقه میرمهنا بود تا بومیان و دیگر ساکنان این منطقه بتوانند با دسترسی راحت از این امکانات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زمین در قسمت شمالی مجموعه ورزشی میرمهنا ساخته خواهد شد.

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم  بابیان اینکه این طرح پس از تصویب معاونت عمرانی به شرکت عمران، آب و خدمات ارسال شده است افزود: این طرح در حال حاضر در مرحله انتخاب پیمانکار است و امیدواریم در اواخر آذر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

خراسانی در خصوص دومین پیشنهاد موسسه ورزش و تفریحات سالم نیز گفت: ساخت سه زمین چمن مصنوعی گل هندبالی در مجموعه ورزشی میرمهنا پیشنهاد و مقرر شد این زمین ها در کنار هم جانمایی شوند تا درصورت نیاز قابلیت اتصال به یکدیگر و تبدیل به یک زمین بزرگ فوتبالی را هم داشته باشند.

وی افزود: با این طرح بومیان و ساکنان منطقه می توانند در مقاطع زمانی مختلف و برحسب نیاز از دو کاربری این مجموعه برای هندبال و فوتبال استفاده کنند.

برچسب‌ها کیش جزیره کیش سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش جزیره کیش سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش کیش جزیره کیش سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی مطهری در گردهمایی مدیران مدارس ارومیه که با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در سالن اجتماعات مدرسه نیلوفر برگزار شد، سرانه ورزشی استان پیش از دولت سیزدهم را ۱۰ سانتی‌متر مربع اعلام کرد و افزود: سرانه ورزشی استان در طی دو سال اخیر نزدیک به ۲ برابر (۲٠سانتی متر مربع) شده است. 

وی با بیان اینکه ۱۰۷ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی استان طی ۲ سال اخیر اضافه شده  است، گفت: با افزودن ۷ سالن ورزشی به ۱۱۳ سالن موجود استان، امروز سالن‌های ورزشی استان فعال به ۱۲۰ مورد رسیده است. 

مطهری با بیان اینکه ۸۶ چمن مصنوعی با نگاه ویژه به مناطق محروم به چمن‌های مصنوعی استان افزوده شده است، گفت: ۳۰ مورد تعویض کف‌پوش سالن‌های ورزشی، ایجاد و تجهیز ۴۲ کلاس درس تربیت بدنی، بهسازی، تعمیر و تجهیز ۱۹ باب سالن ورزشی در دولت سیزدهم در قالب طرح‌های شهید سلیمانی ایجاد شده است. 

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی فعلی استان با میانگین سرانه ورزشی کشور فاصله دارد، افزود: هدف آموزش و پرورش در سال جدید کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و ورزشی و تربیتی است. 

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت یک مدرسه و افتتاح ۴ چمن مصنوعی در بهمئی
  • آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی در تاکستان 
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم