Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اصفهان در مجلس گفت: ترور محسن فخری زاده اولین هدیه جوبایدن به نتانیاهو و اولین علامت بایدن به لیبرال‌های داخل کشور است که دومرتبه از جهت داخل و خارج کشور آش شور، تلخ و تند دیگری را علیه ملت عزیز ایران و نظام بپزند.

حسین میرزایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، ضمن عرض تسلیت شهادت محسن فخری زاده اظهار کرد: پس از فتنه ۸۸ ترور دانشمندان هسته‌ای کشور عزیزمان در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما درحالیکه جو بایدن معاون وی بود، صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دموکرات‌های آمریکا از این ترور‌ها اهدافی داشتند که مهم‌ترین آن اهداف، فشار بر جمهوری اسلامی ایران برای آمدن به پای میز مذاکره بود.   وی ادامه داد: به این منظور غرب پرستان و لیبرال‌های داخل کشور می‌بایست جامعه را از درون برای مذاکره با آمریکا آماده می‌کردند و در همین راستا نقش مسائل اقتصادی سال‌های ۹۰ تا ۹۲ هم فراموش نمی‌کنیم.   میرزایی مطرح کرد: در سال ۹۲ و سرکار امدن آقای روحانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخرانی نوروزی خود در حرم مطهر رضوی، اسرائیل را تهدید کردند که اگر دست از پا خطا کند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد. رهبری در پاییز همان سال از نرمش قهرمانانه سخن گفتند. نرمش قهرمانانه، نام کتابی است در خصوص صلح امام مجتبی(ع) که معظم له قبل از انقلاب اسلامی ترجمه کرده بودند و این نام را بر آن کتاب گذاشته بودند. ماحصل این کتاب این است که خیانت و فشار سرداران و همراهان امام حسن مجتبی (ع)، امام را مجبور به پذیرش صلح کرد؛ اگر نه رضایت واقعی آن بزرگوار لشکرکشی به سوی شام وعدم صلح بود.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مطرح کرد: درسال ۹۲ از سویی فشار‌های اقتصادی و از سویی دیدگاه نادرست سیاسی دولت و حامیان او، نظام را پای میز مذاکره برجام کشاند و شد آن چه شد. آمریکا به خواست خود رسید و جمهوری اسلامی به طور کامل مغبون شد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: اما امروز در سال ۹۹، فشار‌های سنگین اقتصادی بر کشور در اثر بی تدبیری و سو مدیریت دولت، اندکی تحریم‌های برخلاف برجام، انتخاب شدن معاون اوباما در آمریکا، آغاز ترور دانشمندان هسته‌ای برای باری دیگر، ادامه دیدگاه سیاسی نادرست آقای رئیس جمهور و تیم سیاسی او، سخنان غیر مسئولانه آقای روحانی در این روز‌ها از جمله مواردی است که خدایی ناکرده می‌رود که برجام دیگری را رقم زند.
میرزایی گفت: ترور محسن فخری زاده اولین هدیه جوبایدن به نتانیاهو و اولین علامت بایدن به لیبرال‌های داخل کشور است که دومرتبه از جهت داخل و خارج کشور آش شور، تلخ و تند دیگری را علیه ملت عزیز ایران و نظام بپزند.
وی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم عهدنامه بدتر از ترکمنچای به مردم تحمیل شود، عنوان کرد: به عنوان عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به آقای رئیس جمهور و تیم سیاسی ایشان هشدار می‌دهم که طرز کار شما را به دقت زیر نظر داریم و هیچ کس نباید در پازل و برنامه و نقشه از پیش طراحی شده توسط دشمنان مستکبر ایران اسلامی بازی کند.
میرزایی در پایان خاطرنشان کرد:از مسئولین امنیتی کشور در خواست داریم که با آمران، عاملان و همه دست اندرکاران ترور شهید عزیز محسن فخری زاده برخورد سخت و پیشمان کننده‌ای داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس مجلس شورای اسلامی ترور میرزایی شهید فخری زاده محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در چهل و پنجمین سالگرد شهادت این امیر ارتش مراسمی با حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی و آحادی از مردم در ستاد کل ارتش برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • حمله اسرائیل به ایران نمادین بود | نتانیاهو به متحدانش لگدپرانی می کند