Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:57:59 GMT

۷ تانکر ۱۵ هزار لیتری گازوئیل قاچاق در قرچک کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۰۰۲۶

۷ تانکر ۱۵ هزار لیتری گازوئیل قاچاق در قرچک کشف شد

سرهنگ نجم الدین مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، از کشف ۳۱ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در قرچک خبر داد و اظهار داشت: عوامل انتظامی با کسب اخبار و اطلاعات مردمی در خصوص نگهداری سوخت قاچاق در قرچک، رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران به صورت نامحسوس اقدام به بررسی وضعیت محل نگهداری که در قلعه نو بود کردند که در این بررسی‌ها مشخص شد ۷ تانکر ۱۵ هزار لیتری گازوئیل قاچاق در محل نگهداری می‌شود که داخل آن به صورت نیمه از گازوئیل پرشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی قرچک بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف مکشوفه را بالغ بر ۲۶۰ میلیون تومان برآورد کرده‌اند.

کد خبر 5085995

منبع: مهر

کلیدواژه: گازوئیل قاچاق سوخت قرچک ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز بارش باران کرمانشاه بارش برف ترور دانشمندان هسته ای بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا گرگان شهرستان کرج تعطیلی ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ احمد حاج پروانه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو ایسوزو مظنون شدند و این خودرو را برای بررسی های بیشتر متوقف کردند.

وی از کشف ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق  در این کامیونت   خبر داد و گفت ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۵ میلیون ریال برآورد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به تشکیل پرونده و ارسال آن به اداره کل تعزیرات حکومتی ادامه داد خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل شد.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • کشف گازوئیل قاچاق در سمنان