Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@19:58:13 GMT

کلوپ: این بهترین نمایش لیورپول در فصل جاری بود

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۰۰۴۱

کلوپ: این بهترین نمایش لیورپول در فصل جاری بود

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته لیورپول با یک گل در بازی خانگی از هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس آمستردام یک بر صفر به پیروزی رسید.

یورگن کلوپ بعد از برد تیمش گفت: از نظر من این عالی ترین نمایش ما در لیگ قهرمانان اروپای امسال بوده است.  به خاطر مصدومیت های بیشمار و همینطور حریفان، چنین نمایشی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه هم می دانند که قدرت آژاکس چقدر بالاست. آنها صاحب موقعیت های بزرگی شدند اما ما عملکرد خوبی نشان دادیم و نتیجه گرفتیم.

در این مصاف کورتیس جونز دقیقه 58 تک گل بازی را به سود لیورپول زد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیورپول لیگ قهرمانان اروپا یورگن کلوپ آژاکس آمستردام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هیدن» دور چهارم اجرایش را آغاز می‌کند

نمایش «هیدن» به کارگردانی کوروش شاهونه پس از ۲۳۰ اجرا در دور چهارم اجرای خود در تماشاخانه هیلاج روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا، نمایش «هیدن» با نویسندگی مشترک ریحانه رضی و کوروش شاهونه، کارگردانی کوروش شاهونه و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان برای دور چهارم و اجراهای محدود، از ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ در تماشاخانه هیلاج به صحنه بازمی‌گردد.

«هیدن» که از تولیدات کمپانی تئاتر جوانان ایران است، با ۲۳۰ اجرا در سال ۱۴۰۲ میزبان ۱۸ هزار و ۱۶۲ مخاطب بود و به فروشی معادل ۳ میلیارد تومان دست پیدا کرد.

این نمایش سال گذشته در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۴۲ برنده تندیس بهترین کارگردانی، برنده تندیس بهترین بازیگر زن شد. همچنین در بخش‌های نمایشنامه نویسی، بهترین بازیگر مرد و طراحی صحنه نامزد دریافت جایزه شد. در جشن حافظ که در اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد نیز تندیس بهترین کارگردانی و تندیس ویژه هیئت داوران بهترین بازیگر زن به کوروش شاهونه و ریحانه رضی تعلق گرفت.

بازیگران این نمایش حمید رحیمی، ریحانه رضی، عطا عمرانی، آیت بی‌غم، فرناز حسین‌مردی هستند که از ۱۵ فروردین‌ماه در دو ساعت ۱۸ و ۲۰ روی صحنه می‌روند.

نوید دیوان (طراح صدا و آهنگساز)، ریحانه رضی (مشاور کارگردان و طراح لباس)، علی اکباتانی (مدیرتولید)، کوروش شاهونه (تکنسین آرت مداربسته و طراح صحنه)، کیوان شعبانی (فیلمبردار مداربسته و طراح نور)، صادق کندری (اصلاح و ادیت)، علیرضا کرمی (دستیار کارگردان)، امیرحسام قربانی، عبد نیک سیرت، امیرحسین غفرانی (تیزر)، امیر قالیچی (تئاتربازها) (تبلیغات مجازی)، علی کیهانی (روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای) و… عوامل اجرایی نمایش «هیدن» هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • نامه زیبای یورگن کلوپ به کودک طرفدار لیورپول: مضطرب نباش، روزهای خوب فرا می‌رسند
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • «هیدن» دور چهارم اجرایش را آغاز می‌کند
  • «هیدن» پس‌ از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • «هیدن» پس‌از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن