Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@00:11:50 GMT

جلوه‌های ویژه سریال خانه کاغذی

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۰۰۷۴

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 سریال «خانه کاغذی / La casa de papel‎» با عنوان انگلیسی «سرقت پول / Money Heist» اثر آلکس پینا است. مجموعه‌ای در مادرید، مرد مرموز موسوم به «پروفسور» گروهی هشت نفره را انتخاب می‌کند، که شهرها را برای اسامی کد انتخاب می‌کنند، برای انجام یک نقشه جاه‌طلبانه که شامل ورود به ضرابخانه سلطنتی اسپانیا است و با یک میلیارد یورو فرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. . آلوارو مورته، اورسولا كوربيرو، ایتسیار ایتانیو، پدرو آلنسو، پاکو توس، آلبا فلورس، میگل هران، هایمه لورنته، انریکه آرسه، ماریا پدراسا، دارکو پریچ، کیتی مانبر، هویک کوچکریان، رودریگو د لا سرنا، نجوا نیمری، لوکا پروش و روبرتو گارسیا رویز در این فیلم مقابل دوربین میگه آموئدو بازی کردند و داوید پله‌گرین، لوئیس میگل گونسالس بدمار، ورونیکا کالون، رائول مورا، رخینو ارناندس، راکل ماراکو و پاتریسیا روبیو این اثر را تدوین کرد. بخش‌هایی از پشت صحنه جلوه‌های ویژه این سریال که Dø Postproduction پیاده شده را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده پروتکل الحاقی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها پشت صحنه جلوه های ویژه ویدیو خانه کاغذی فیلم سینما سرقت پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه تحقق شعار سال در استاندارد البرز تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی با اشاره به اهمیت فرمایشات مقام معظم رهبری و لزوم تبیین دقیق پیام‌های نوروزی معظم له، از تشکیل کارگروه تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در اداره کل استاندارد استان البرز در راستای جهش تولید با مشارکت شهروندان خبر داد.

عضو شورای معاونین سازمان ملی استاندارد ایران مطرح کرد: یکی از وظایف سازمان ملی استاندارد ارتقای کیفیت واحدهای تولیدی است که با ارتقای کیفیت فرآورده‌های تولیدی ایرانی و افزایش میزان تقاضا، فرآیند جهش تولید اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: جمهوری اسلامی در طول حیات خود همواره از مشارکت شهروندان در رویدادهای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی استقبال کرده و علت تاکید رهبری بر مشارکت شهروندان به ویژه در امور اقتصادی، استفاده صحیح از نظرات مشورتی صاحب نظران حوزه‌های صنعت، تجارت، اقتصاد و بازار توسط مدیران اقتصادی کشور است.

مدیرکل استاندارد استان البرز بیان کرد: برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ مصمم هستیم از نظرات انجمن‌ها، تشکل‌های غیردولتی، مجامع امور صنفی، اتاق‌های بازرگانی، کشاورزی و صنعت به طور ویژه در سال ۱۴۰۳ بهره مند شویم و مشکلات احتمالی را رصد کنیم.

آئینی با اشاره به استقرار منطقه ویژه اقتصادی پیام در استان البرز عنوان کرد: آماده ارائه خدمات به تجار، بازرگانان، واحدهای تولیدی و صادر کنندگان و واردکنندگان کالا در این منطقه با استفاده از شبکه آزمایشگاه‌های همکار البرز و استان‌های مجاور هستیم و از حضور آنان در استان البرز استقبال می‌کنیم.

کد خبر 6064476

دیگر خبرها

  • رونمایی از سریال مورد علاقه مسی؛ گیم آو ترونز، انتخاب اسطوره آرژانتینی
  • (ویدئو) ترفندی حیرت‌انگیز برای درست کردن شمعی که تا ابد روشن می‌ماند!
  • کارگروه تحقق شعار سال در استاندارد البرز تشکیل شد
  • معرفی بهترین دستگاه های حضور و غیاب در بازار ایران
  • قهوه تخصصی یا قهوه تجاری: کدام قهوه انتخاب بهتری است؟
  • خانه‌های کم‌کیفیت و گران
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • نتایج یک تحقیق: واحدهای مسکونی در بریتانیا نسبت به کشورهای پیشرفته کیفیت و کمیت پایین‌تری دارند
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org