Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت با اشاره به عدم حضورش در مجلس جهت تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰، اظهار کرد: اینکه می‌گویند امروز بنده به دلیل مصوبه روز گذشته مجلس نرفتم،  درست نیست. البته دولت با این مصوبه مخالف است و آن را برای فعالیت‌های دیپلماتیک مضر می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عدم حضور بنده در مجلس شورای اسلامی صرفا برای رعایت پروتکل های بهداشتی بوده است.

ادامه دارد ...

کد خبر 5086010

منبع: مهر

کلیدواژه: هیئت دولت لایحه بودجه ۱۴۰۰ حجت الاسلام حسن روحانی مجلس شورای اسلامی محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی صحن مجلس محمد باقر قالیباف محمدجواد ظریف ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی ترور دانشمندان هسته ای ترور اسحاق جهانگیری حجت الاسلام حسن روحانی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها تروریسم برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲ درصد مصوبات سفر رئیس جمهوری به لرستان اجرا شده‌اند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان از تحقق و در دست اجرا بودن بیش از ۹۰ درصد مصوبات حوزه اقتصادی سفر رئیس جمهوری در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به لرستان ۴۶ مصوبه در حوزه اقتصادی داشتیم که تاکنون ۳۳ مصوبه، یعنی ۷۲ درصد آنها به‌صورت کامل اجرا شده‌اند. ۹ مصوبه دیگر که ۲۰ درصد آن‌ها هستند با پیگیری‌های لازم و اعطای تسهیلات در دست اجرا و تکمیل هستند.

وی با اشاره به وجود موانع خارج از دست مجموعه دولت برای اجرای چهار مصوبه دیگر، بیان کرد: این چهار مصوبه پرونده قضایی داشته و صلاحیت تعیین و تکلیف آن‌ها در دست قوه قضائیه است و اصولاً طرح آن‌ها در سفر رئیس‌ جمهوری تا زمانی که مشکل حقوقی دارند، نباید انجام می‌شد.

او به بازگشت به چرخه تولید ۱۸۳ واحد اقتصادی تعطیل‌شده از قبل در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۵۴ واحد در بخش صنعت و معدن، ۱۲۷ واحد کشاورزی و دو واحد مربوط به بخش گردشگری هستند که با اعطای تسهیلات و رفع موانع موجود به چرخه بازگشتند و فعال شدند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: بیش از ۱۱۵ واحد دیگر نیز که در حالت نیمه‌فعال بودند، با حمایت‌های لازم از طرف دولت در لرستان فعال شدند.

ابراهیمی به سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در حوزه‌های مختلف استان اشاره و اضافه کرد: از این میزان اعتبار بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات ارزی و ریالی هستند.

دیگر خبرها

  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه
  • ببینید | رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • ۷۲ درصد مصوبات سفر رئیس جمهوری به لرستان اجرا شده‌اند
  • گذر نهضت سوادآموزی از وضعیت حاضر به مدل‌های جدید طبق برنامه هفتم
  • رانندگان از سفر غیرضروری در سطح استان کرمان خودداری کنند
  • نهایی شدن بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ امروز در کمیسیون تلفیق
  • مجلس مصوبه‌ای در مورد اخذ مالیات از مهریه نداشته است