Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد که اگر در انتخابات پارلمانی ششم دسامبر (۱۶ آذر)، مخالفان انتخابات را ببرند آماده کناره‌گیری از قدرت است.

بر اساس گزارش خبرگزاری تاس، مادورو طی یک سخنرانی تلویزیونی در روز سه‌شنبه گفت: اگر نیروهای مخالف انتخابات را ببرند من از پست ریاست جمهوری کنار خواهم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد که سرنوشت او با تصمیم مردم ونزوئلا رقم خواهد خورد. 

 در انتخابات هفته آینده، مردم ونزوئلا ۲۷۷ نماینده را برای مجلس ملی این کشور انتخاب خواهند کرد؛ مجلسی که در حال حاضر و از سال ۲۰۱۶ به دست مخالفان دولت نیکلاس مادورو، رئیس جمهوری این کشور اداره می شود؛ هرچند که عملا فعالیت خاصی ندارد چرا که قضات دیوان عالی ونزوئلا معمولا مصوبات این پارلمان را رد می‌کنند.

پیش از این احزاب مخالف دولت ونزوئلا گفته بودند که در انتخابات پارلمانی ششم دسامبر شرکت نخواهند کرد.

«خوان گوایدو» رهبر مخالفان ونزوئلا که با حمایت آمریکا و متحدانش خود را رئیس دولت موقت ونزوئلا نیز خوانده است، بیش از هر چیز در تلاش است تا با متهم کردن دولت قانونی این کشور در خصوص برگزاری انتخابات، اعتبار کاسته شده مخالفان در میان مردم ونزوئلا را برگرداند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: ونزوئلا انتخابات پارلمانی خوان گوایدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه

به گزارش«نماینده» احمد وحیدی وزیر کشور امروز چهارشنبه (8 فروردین ماه) در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه‌ وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

این عضو کابینه دولت سیزدهم با اشاره به اینکه کم بودن مبلغ جرایم رانندگی باعث شده که بازدارندگی نداشته باشد، اضافه کرد: اساس جلوگیری از تخلفات رانندگی را فرهنگ سازی و توجه مردم به ضوابط رانندگی می‌دانیم ولی عده ای با عدم رعایت قوانین، برای خود و دیگران مشکل ایجاد می کنند.

دیگر خبرها

  • تلاش دوباره مخالفان ترکیه برای شکست اردوغان
  • کسانی که می‌گویند احزاب وارداتی و غیربومی هستند، تاریخ سیاسی ایران را نخوانده‌اند
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • مادورو از خنثی شدن دو طرح ترور علیه خود طی ۱۵ روز گذشته خبر داد
  • لسه‌فر چیست؟
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • مادورو: می خواستند من را ترور کنند | دو مرد مسلح بازداشت و اعتراف کردند
  • مادورو از تلاش برای ترور خود خبر داد
  • مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا ثبت‌نام کرد