Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز چهارشنبه در جلسه هیات وزیران با اشاره به ارائه لایحه بودجه به مجلس گفت: علاقمند بودم مانند روال گذشته سخنان امروزم خطاب به مردم و نمایندگان در خانه ملت باشد. حاضر نشدن من در مجلس شورای اسلامی صرفا به دلیل ستاد کرونا و دستور ستاد ملی کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه موظفیم دستوراتی که ستاد ملی مقابله با کرونا برای سلامت جامعه صادر می کند به عنوان وظیفه قانونی و حداقل وظیفه شرعی آن را اجرا و پیاده کنیم.

رییس جمهوری اضافه کرد: گمانه زنی‌هایی که ممکن است در رسانه‌ها مطرح شود مبنی بر اینکه عدم حضور من در مجلس شورای اسلامی به خاطر مصوبه دیروز مجلس شورای اسلامی است،درست نیست. البته دولت با آن مصوبه  موافقت ندارد و آن را برای روند فعالیتهای دیپلماتیک مضر می‌داند اما به دلیل پروتکل های بهداشتی به مجلس نرفتم و نه مسئله دیگر .

 ادامه دارد 

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ستاد کرونا روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ستاد کرونا روحانی مجلس شورای اسلامی ستاد کرونا روحانی اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیت دولت برای احیای واحد‌های راکد استان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، شاه حسینی با اشاره به وجود ۳۰۰ واحد راکد و نیمه تمام در استان یزد گفت: سال گذشته ۹۷ واحد فعال شده است و امسال نیز برنامه ریزی برای فعالیت این واحد‌ها با جدیت دنبال می‌شود.
وی اظهار داشت: واحد‌های تولیدی که به دلیل عدم نقدینگی، مسائل مدیریتی و صدور مجوز در بلاتکلیفی به سر می‌برند، در دستور کار تیم اقتصادی استان هستند تا به چرخه فعالیت برگردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و ستاد اقتصادی مقاومتی در سال ۱۴۰۳ با تاکید بر شعار سال "سال جهش تولید با مشارکت مردم" تشکیل می‌شود تا موانع پیش روی واحد‌های تولیدی برداشته شود و شاهد رشد تولید در استان یزد باشیم.

دیگر خبرها

  • دولت سه لایحه جدید به مجلس ارسال کرد
  • الهلال قدرت العین را می‌داند، آنها النصر را حذف کردند!‏
  • دولت سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • دولت ۳ لایحه به مجلس ارسال کرد
  • جدیت دولت برای احیای واحد‌های راکد استان یزد
  • مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس برای تعطیلی پنج‌شنبه‌ها
  • روند رسیدگی به بخش دوم لایحه بودجه چگونه است؟ /قالیباف پاسخ داد
  • توضیحات قالیباف درباره روند بررسی بخش دوم لایحه بودجه در مجلس
  • خبر مهم برای سربازان؛ زمان اجرای قانون کاهش مدت سربازی تعیین شد
  • روند مثبت تعامل دولت و قوه قضائیه در یزد