Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ؛ ابراهیم تیموری معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: هدف کلی این طرح آموزش، بیماریابی، قرنطینه و درمان در خانه، کنترل و قطع زنجیره ویروس کرونا است و این برنامه با مشارکت نیرو‌های بسیج، هلال احمر، دستگاه‌های اجرایی و مردم اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود:پیشگیری ازبیماری کرونا و رعایت اصول و روش‌های حفاظت در برابر بیماری، مراقبت در منزل از بیمار مبتلا به کرونا، رهگیری افراد درتماس نزدیک و آشنایی با آزمایش تشخیص سریع (آنتی ژن) ازدیگر اهداف طرح محله‌محور وخانواده‌محور است.

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ادامه داد: در این برنامه سه گروه در سه حوزه فعالیت می‌کنند که شامل تیم‌های حمایتی با محوریت بسیج و هلال احمر با هدف حمایت از سالمندان و بیماران صعب العلاج برای تامین دارو، خریدها، معیشت آن‌ها و جذب و سوق دادن کمک‌های مردمی به سمت حمایت‌های شغلی، تیم‌های مراقبتی با هدف رهگیری بیماران و تیم‌های نظارتی با محوریت بهداشت محیط برای تشدید بازرسی‌ها و بازدید‌ها انجام خواهد شد.


انتهای پیام//ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیشگیری از کرونا دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه بیماری های ویروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز جهاد کشاورزی جلگه رخ تربت حیدریه گفت: کشت دانه‌های روغنی کلزا در اواسط شهریور ماه انجام و در اواخر خرداد ماه در این منطقه برداشت می‌شود. 
سید محمد نجفی گفت: رقم کشت شده در این بخش از نوع نپتون، هیدرومیل و ماراتون است و با هدف حمایت از کشاورزان نیز از این محصول پر ارزش ۵۰۰ کیلوگرم بذر از این نوع در بین کشاورزان توزیع شده‌است. 
وی افزود: پیش بینی می‌شود در فصل برداشت این محصول بیش از ۳۰۰ تن کلزا از سطح مزارع منطقه رخ برداشت شود. 
نجفی گفت: تاکنون ۷۵ تن انواع کود در اختیار کشاورزان کلزا کار گذاشته شده و کارشناسان مرکز جهاد کشاورزی بخش نیز نظارت و پیگیری جدی بر کار کاشت، داشت و برداشت این محصول را بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز