Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@09:49:11 GMT

وضعیت کرونایی کاشان و آران و بیدگل نارنجی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۰۳۱۸

وضعیت کرونایی کاشان و آران و بیدگل نارنجی شد

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پرشکی با انتشار فهرست شهرستان‌های قرمز که شامل تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های خاص کرونایی هستند، اعلام کرد نام کاشان و آران و بیدگل از در این فهرست نیست، در حالی که پیش از این وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان‌ها قرمز بود.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل، زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نطنز و اردستان دیگر شهرستان‌های منطقه شمال اصفهان همچنان در وضعیت قرمز هستند و محدودیت‌های کرونایی برای آنها یک هفته دیگر تمدید می‌شود.  

فرماندار ویژه کاشان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رعایت محدودیت‌های کرونایی در کاشان با ارتقای پست‌های ایست و بازرسی در ورودی‌ و خروجی‌ها، نظارت و رصد اصناف و صاحبان مشاغل و محدودیت رفت و آمد شبانه در روزهای اخیر با بهبود محسوس همراه بود و سرانجام وضعیت این شهرستان را از وضعیت قرمز خارج کرد.

علی‌اکبر مرتضایی با قدردانی از رعایت مطلوب محدودیت‌های کرونایی از سوی شهروندان، اصناف و صاحبان مشاغل در کاشان اظهار امیدواری کرد که این همراهی تا مهار کامل بیماری کووید ۱۹ ادامه یابد.

اسماعیل بایبوردی فرماندار آران و بیدگل نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از همراهی شهروندان، اصناف و صاحبان مشاغل در اجرای محدودیت‌های اخیر کرونایی قدردانی و تصریح کرد: نارنجی و سفید شدن مهم نیست و سفید ماندن اهمیت دارد، چرا که رسیدن به این مهم اراده مردم و مسوولیت دولت را می‌طلبد.

کرونا، ویروسی است که گستردگی شیوع آن بسیار وسیع است و از جمله راه‌های انتقال آن عطسه، سرفه، دست ‌دادن و روبوسی است؛ پزشکان توصیه می‌کنند، افراد علاوه بر پرهیز از دست ‌دادن، روبوسی و حضور در مرکزهای عمومی، به‌ هنگام عطسه لازم است، جلوی بینی خود را با دستمال بگیرند و یا برای مهار آن از آرنج خود استفاده کنند.

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی توصیه‌ شده است.

نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در شمال استان اصفهان از حدود سال ۶۹ مسوولیت پوشش رویدادهای خبری شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان و نطنز را با مرکزیت کاشان برعهده دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان واقع شده است.

شهرستان اردستان نیز با بیش از ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان و شهرستان نطنز با ۴۷ هزار نفر جمعیت در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها کرونا فرمانداران نطنز اردستان اصفهان کاشان آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا فرمانداران نطنز اردستان اصفهان کاشان آران وبیدگل کرونا فرمانداران نطنز اردستان اصفهان کاشان آران وبیدگل اخبار کنکور آران و بیدگل هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان اعلام کرد پرواز ماهان امبرائر ۱۴۵چابهار زاهدان چابهار ظهر امروز بعلت وضعیت نامساعد جوی باطل اعلام شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی گفت: پیرو هشدار سطح نارنجی و قرمز شماره یک بارش‌های رگباری همچنان در استان ادامه دارد.
محسن حیدری افزود: از امروز تا فردا شب ، برای زاهدان، نیمه شمالی و شرقی، ارتفاعات شرقی و جنوبی سیستان و بلوچستان در برخی نقاط رخداد رگبار، رعد و برق شدید، بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی بویژه برای فردا پیش‌بینی شده است.
وی به شهروندان توصیه کرد: از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها، رودخانه‌ها و از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افراد در تردد‌های جاده‌ای و دریایی احتیاط کنند و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • خرمشهر در وضعیت نارنجی آلودگی هوا
  • هوای بجنورد برای گروه‌های حساس ناسالم شد
  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب آران و بیدگل با ۳ مصدوم
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت هوای ۳ شهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم زاهدان است
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل