Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیا نیاز به پارتیشن شیشه ای دارید!ً

آیا فکر می کنید شرکت یاهو، ماکروسافت ، آمازون و... چقدر می توانند مشتری حضوری داشته باشند که بخش قابل توجه ای از بودجه ی بازاریابی و مارکتینگ خود را به دیزاین و دکوراسیون خود اختصاص می دهند؟ چرا شرکت های بزرگ که بسیاری از آن ها مشتری حضوری چندانی نداشته و اصولا اکثر کسب و کار آن ها با مشتریان غیر حضوری است آفیس هایی شیک، مدرن و جذاب دارند ؟

موسسه مطالعات سلامت کار در ایالات متحده طی یکی بررسی از سال های 2017 تا 2019 میان بنگاه های بزرگ جهان به نتایج جالبی دست یافت، نتایج آن نظرسنجی چنین بود:

70 درصد پاسخ دهندگان در پاسخ به این که حتی در صورت معامله غیر حضوری وعدم مراجعه به دفتر اصلی یک کسب و کار آیا دیزاین آن آفیس برای شما اهمیت دارد؟ گزینه ی بسیار مهم را انتخاب کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



73 درصد شرکت کنندگان نیز در پاسخ به این پرسش که آیا کیفیت یک دفتر تجاری و نحوه دکوراسیون آن برای کارمندانش در انتخاب شما به عنوان طرف معامله اثری دارد؟

آن ها پس از این مطالعه اعلام داشتند اکثریت مشتریان معتقدند رسیدگی به دکوراسیون یک آفیس و توجه به دیزاین آن توسط یک کسب و کار موجب احترام بیشتر به کارکنان می شود . در نتیجه شرکتی که به کارمندان خود احترام بگذارد قطعا " و حتما " به مشتریان خود نیز احترام فراوانی خواهد گذاشت.

همین امروز دفتر کار خود را زیر و رو کنید

حتما همه ی شما صاحبان کسب و کار یک روز به فکر این افتاده اید که در آفیس خود یک تغییر بزرگ ایجاد کنید ؟ اما آیا این ممکن است ؟ چط.ر می توان با صرف یک هزینه بسیار معقول و اقتصادی یک تغییر بزرگ در محیط کار ایجاد کرد ؟

اسم شیشه پارتیشن را شنیده اید ؟

احتمال زیاد بله شنیده اید! این شیشه سکوریت یک تحول بزرگ برای محل کار شماست. در واقع این همان زیر و رو کننده ای است که همه منتظر آن هستند. پارتیشن اداری یک تغییر شگرف، بزرگ و به صرفه است. 

 

حالا چرا پارتیشن شیشه سکوریت؟

این پارتیشن شیشه ای جذاب را بسیاری از دکوراتورها و مهندسین معماری به عنوان بهترین پیشنهاد به صاحبان کسب و کار پیشنهاد می کنند. اما دلیل آن ها چیست؟ با یک بررسی کامل می توان حداقل بیست دلیل زیر را برای استفاده از شیشه پارتیشن در محل کار برشمرد:

1 . استفاده بسیار بهینه از مساحت موجود و به کارگیری کامل فضا را به وجود می آورد.

2 . پیاده کردن نقشه ی ایده آل ذهنی بدون محدودیت دیوارهای سنتی قابل اجرا می باشد.

3 . کاهش سر و صدای محیط  به دلیل وجود دیواره های شیشه ای اتفاق می افتد.

4 . دیوایدر شیشه ای سبب افزایش نور محل کار شده و آن را روشن تر می سازد.

5 . کاهش فراوان مصرف انرژی با نصب شیشه پارتیشن روی می دهد.

6. . ایحاد یک عایق سرمایشی و گرمایشی بدون نیاز به سازه ی خاص و هزینه اضافی با نصب شیشه ی دفتر کار ممکن می شود.

7 . امکان حک طرح های متنوع به وسیله سندبلاست بر روی شیشه ( از قبیل لوگو  - خط چین ها – درج ماموریت و چشم انداز شرکت و ...) وجود دارد. 

8 . به دلیل به کارگیری شیشه سکوریت یا همان میرال سابق امنیت این استراکچر فوق العاده است.

9 .  می توان با استفاده از شیشه لاکوبل یک دفتر کار فوق العاده شکیل ایجاد کرد.

10 . به دلیل تفکیک فضا حفظ حریم شخصی افراد بسیار ممکن است.

11 . ساختار شفاف و شیشه ای پارتیشن امکان تخلفات اداری و فساد مالی بسیار کاهش یافته و شفافیت رفتار کارکنان بسیار بیشتر خواهد شد. 

12 . به دلیل استراکچر شیشه ای، این درب سازگاری فراوانی با درب های اتوماتیک شیشه ای دارد . درب اتوماتیک در محیط شیشه ای جلوه ای فوق العاده دارد .

13 . با استفاده از انواع پارتیشن شیشه ای می توان محیط و مساحت فضای کار را بنا بر نیاز تغییرات گسترده ای داد. هنگامی که از شیشه ی پارتیشن استفاده می کنید اگر نوع تاشو یا جمع شو آن را نصب کرده اید می توانید بر اساس ظرفیت آن مساحت ها را کاهش یا افزایش دهید. به طور مثال هنگام یک جلسه کاری از فضای اتاق های اداری کاسته و فضای سالن جلسات را اضافه کرده و در پایان این جلسه با برگرداندن پارتیشن ها به جای قبلی همان مساحت مفید را این بار در اتاق ها داشته باشید.

14 . انواع شیشه های سکوریت در رنگ های متفاوت این قابلیت فوق العاده را دارند که با هر نوع دکوراسیون ست و هماهنگ شوند. اگر میزهای آفیس شما طرح چوب است با شیشه های سکوریت برنز بسیار ست می شوند.

میزهای سفید با شیشه سکوریت عادی و خط ها و نوارهای سندبلاست خاکستری ترکیب فوق العاده ای خواهند داشت و شیشه ی میرال آبی با دکوراسیون های خاکستری ، سرمه ای و مشکی بسیار سازگار است. 

15 . ایجاد یک دیواره ی کاملا شیشه ای در محیط کار علاوه بر آن که از سرایت بیماری های واگیر دار و تنفسی نظیر سرما خوردگی ، آنفولانزا ، کوید 19 یا کرونا و ...چلوگیری می کند، سلامت جسمی کارکنان را نیز افزایش می دهد.

16 . یک دفتر کار که با شیشه ی پارتیشن سکوریت دیزاین شده باشد. علاوه بر زیبایی، روحیه کارکنان نیز بسیار افزایش یافته و سلامت روحی آنان نیز تضمین می شود.

17 . به آن دلیل که شیشه پارتیشن سبب استفاده از نور طبیعی در محیط کار  می شود، این فرآیند خود نیز موجب سنتز ویتامین ِ D در کارمندان شده و علاوه بر ارتقای سیتم ایمنی آنان کاهش خطر سرطان هاي متداول، ديابت، تصلب شراين، ورم مفاصل،  رماتيسم  و التهابات ناشي از بيماري هاي قلبي عروقي نیز روی می دهد.

18 . پارتیشن های شیشه سکوریت می توانند با فریم های متنوع و گوناگونی نصب شده و هر کدام ترکیب خاص خود و دیزاین مخصوص را داشته باشند . دنیای بی نهایت رنگ های فریم ها و تنوع ساختاری آن امکان فراوانی برای تمام سلیقه ها ایجاد می کند.

حتی شیشه های پارتیشن به صورت بدون فریم یا فریم لس نیز نصب می شوند که آن نیز جلوه ای فوق العاده دارد .
19 . شیشه دیوایدر علاوه بر آن که در آفیس های اداری نصب می شود ؛ می توان آن را در خانه های مسکونی نیز برای تفکیک فضای هر کدام از قسمت های خانه استفاده کرد . در حمام نیز می توان با نصب پارتیشن شیشه ای ، فضای حمام را از سرویس بهداشتی جدا کرده و از نفوذ آب و رطوبت به داخل خانه جلوگیری کرد. شیشه بالکن نیز به خوبی می تواند فضای مفید بالکن را افزایش داده و هر یک از بخش های بالکن خانه را به بخشی مخصوص به هر کاربردی اختصاص داد .

20 . نکته آخر؛ نصب شیشه پارتیشن به نسبت تمامی متریال ها هم از سرعت مناسبی برای نصب برخوردار بوده و هم بسیار اقتصادی – مقرون به صرفه و ... است. ارزش افزوده ای که در هر واحد به وسیله نصب شیشه سکوریت اداری ایجاد می شود به مراتب بیشتر از هزینه ای است که برای نصب آن کرده اید. 

شیشه پارتیشن می خواهم؛ از کجا تهیه کنم ؟

برای تهیه و راه اندازی یک پروژه ی  شیشه ی پارتیشن اداری حتما این نکات را در نظر بگیرید:
• اندازه گیری و تهیه نقشه اولیه به درستی و دقت انجام شود .
• متریال شیشه ی سکوریت ها به بهترین کیفیت  باشد .
• فریم ، یراق آلات و ... مورد استفاده مرغوب بوده و دارای گارانتی  باشند .
• نصب توسط تکنسین های مجرب انجام شود .
• تمامی مراحل نصب توسط یک تیم فنی – مهندسی انجام شده و تحت نظارت دایمی باشند .
• شیشه پارتیشن اجرا شده دارای خدمات پس از فروش واقعی باشد .
• یک شرکت پروژه را بر عهده بگیرد.

با توجه به مطالب مطرح شده پیشنهاد ما به شما گروه صنعتی رامادُر است. مجموعه ای که با ربع قرن فعالیت در صنعت شیشه سکوریت و درب های اتوماتیک کشور می تواند اعتبار خوبی برای پروژه های شما باشد .

هر پرسشی که در زمینه ی پارتیشن اداری شیشه سکوریت داشته باشید کال سنتر رامادر آماده ی راهنمایی شماست ؛ کافیست تنها با شماره 45136 (021) تماس برقرار کنید ! 

 

لینک کوتاه: asriran.com/003BNV

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شیشه پارتیشن پارتیشن شیشه ای شیشه بالکن درب اتوماتیک پارتیشن شیشه ای شیشه پارتیشن شیشه سکوریت فوق العاده ی پارتیشن کسب و کار دفتر کار نصب شیشه شیشه ی ی شیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان از فوت یک شهروند براثر طوفان ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

فرزانه کوشا اظهار کرد: وزش باد شدید امروز در زاهدان موجب شد یک دیوار بر روی تعداد هفت نفر از همشهریان زاهدانی سقوط کند.

وی ادامه داد: این افراد توسط خانواده به بیمارستان منتقل شدند که پس از معاینات و اقدامات درمانی یک نفر فوت، یک نفر ترخیص و پنج نفر در اورژانس بستری شدند.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان گفت: به دنبال فروریختن دیوار به دلیل وزش باد، مریم براهویی ۱۳ ساله بدون علائم حیاتی به بیمارستان منتقل و با وجود انجام عملیات احیا توسط پزشکان متاسفانه فوت شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز تکمیل شود
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • دیوار و شیپور بی مسکن می‌شوند؟
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • چطور با خرید در شیشه ای اتوماتیک و دزدگیر اماکن با هزینه کم، امنیت را بالا ببرید؟
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • معرفی و مزایای شامپو بدون سولفات
  • ساخت گلخانه و مزایای آن