Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه کشی نهمین دوره فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی در حال برگزاری است. خبرگزاری میزان - مراسم قرعه‌کشی نهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی در حال برگزاری است.

قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی پنج محصول پژو ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس بنزینی، پژو پارس با موتور تی یو۵، سمند ال ایکس و پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز انجام می‌شود و منتخبین تا پنج روز فرصت دارند نسبت به واریز وجه خودرو مطابق با بخشنامه فروش این طرح اقدام کنند و در صورت عدم واریز، از فهرست حذف و نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید: آینده صنعت خودرو در هوشمند سازی است سود هزاران میلیاردی تعدادی در جریان افزایش قیمت ناگهانی فولاد مراسم قرعه کشی به صورت زنده در سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir در حال پخش است.

انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی خودرو سازان صنعت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی خودرو سازان صنعت ایران خودرو قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد

مراسم رژه گرامیداشت ۲۹فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جوار قبور مطهر گلستان شهدای در اصفهان و همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جوار مطهر گلستان شهدا در اصفهان و همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

کد خبر 745324

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • عکس/ آغاز مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمانشاه
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟