Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@12:41:23 GMT

جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۰۴۴۸

جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه برگزار شد

به گزارش اقتصادآنلاین، همچنین در ادامه،  سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس از محدوده اکتشافی معدن مس سریدون، پالایشگاه، کارخانجات تغلیظ، لیچینگ، معدن مس سرچشمه و سایر طرح‌های توسعه‌ای مهم شرکت مس در مجتمع مس سرچشمه  که با هدف افزایش تولید و بهره‌وری در حال انجام است بازدید کرد.

پربیننده ترین ریزش بازار فلزات گرانبها همزمان با دیگر بازارهای مالی/ تاثیرپذیری بازارهای مالی از افزایش موارد ابتلا به کرونا شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد ابلاغ شد پیش بینی رشد درآمد سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه با افزایش نرخ دلار نگاهی به بازار فلزات گرانبها در دوره پساترامپ/ آیا طلا سطح ۲هزار دلاری را در هفته جاری فتح می‌کند؟ احتمال قرنطینه قیمت طلا را افزایش داد/ ادامه روند رشد فلزات گرانبها با توجه به حجم نقدینگی در جهان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بهره وری شرکت مس مجتمع مس سرچشمه سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش۴۵ درصدی تولید اکسید مولیبدن

حسین محمودی گفت: مجتمع مس شهربابک در زمینه تولید اکسید مولیبدن طی پارسال با افزایش ۴۴/۹ درصدی به تولید ۲ هزار و ۲۶۷ تن رسید و رکورد جدیدی را ثبت کرد.

وی افزود: با تلاش مستمر کارکنان مجتمع مس سرچشمه، علاوه بر ثبت رکورد جدید در زمینه اکسید مولیبدن، کنسانتره تولیدی تغلیظ میدوک با افزایش ۵/۵ درصدی به میزان ۱۶۶ هزار و ۴۳۹ تن رسید و رکورد جدیدی به ثبت رسید. همچنین مجموع کنسانتره تولیدی پارسال در مجتمع مس شهربابک نیز برابر با ۱۹۰ هزار و ۳۶۸ تن است.

 مدیر مجتمع مس شهربابک به ثبت رکوردهای جدید تولیدی در زمینه های سنگ سولفور استخراجی معدن میدوک، سنگ سولفور فراوری شده تغلیظ و نرخ خوراک تغلیظ میدوک نیز اشاره کرد و گفت: سنگ سولفور استخراجی معدن میدوک با ۲/۴ درصد افزایش نسبت به رکورد قبل، به میزان ۸ میلیون و ۹۶۸ هزار و ۳۴۶ تن در سال ۴۰۲ رسید. 

وی تصریح کرد: تولید سنگ سولفور فرآوری شده تغلیظ با ۱/۶ درصد افزایش به ۷ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۱۳ تن رسید و نرخ خوراک تغلیظ نیز با ۱/۳درصد افزایش به میزان ۹۳۲ تن در ساعت رسید و رکورد های جدیدی را به ثبت رسانده اند.

 محمودی ثبت رکوردهای تولیدی را مرهون سخت کوشی کارکنان مجتمع مس دانست و ابراز امیدواری کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم بتوانیم گام های مثبتی در مسیر افزایش تولید و رونق اقتصادی برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز دوم بازار پرندگان خلیج فار‌س
  •  سیگنال بازارهای جهانی به دلار تهران
  • اکتشاف سنگ آهن در خواف درسال ۱۴۰۲ حدود۱۱۱ درصد افزایش یافت
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • افزایش۴۵ درصدی تولید اکسید مولیبدن
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • گازسوزی حداقلی در نفت و گاز مارون
  • افزایش ٤ برابری معاملات بورس و قراردادهای دو جانبه