Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@04:14:41 GMT

ماجرای کشف ۸۵۰ گرم هروئین از معده مرد جوان

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۰۴۸۷

ماجرای کشف ۸۵۰ گرم هروئین از معده مرد جوان

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ "سید فتاح موسوی" در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه مردی به بیمارستان لقمان حکیم با علائم دل درد شدید، بیمار در پروسه تشخیص قرار می‌گیرد و پس از انجام تصویر برداری‌های اولیه مشخص می‌شود بسته‌های مشکوکی در معده بیمار وجود دارد.

وی عنوان کرد: تیم درمان موضوع را به یگان انتظامی حاضر در بیمارستان اعلام و در بررسی دقیق‌تر مشخص می‌شود بسته‌های موجود در معده بیمار احتمالاً حاوی مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور افزود: با توجه به وخامت حال بیمار تیم درمان بلافاصله خدمات درمانی را آغاز و با انجام عمل جراحی موفق شدند بسته‌های مواد مخدر را از معده بیمار خارج کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های کارشناسی مشخص شد که بسته‌های کشف شده حاوی هروئین به وزن ۸۵۰ گرم مواد مخدر است.

سرهنگ موسوی افزود: متهم پس از بهبود نسبی در بازجوئی‌های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد و اظهار داشت، با همدستی یکی از دوستانم مواد مخدر تهیه و با بسته بندی و بلعیدن آن فکر می‌کردم کار تمام است که یک باره دنیا برایم تیره و تار شد وقتی چشمانم را باز کردن خود را در بیمارستان دیدم.

این مقام پلیسی در پایان گفت: متهم به پلیس پیشگیری متهم و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: معده مرد جوان کشف هروئین مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگه داری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و درعملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و ۲ عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکبل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6087888

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • ماجرای خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟!
  • پسران معاون سابق قوه قضائیه مازراتی، پورشه و بنز داشتند | جزئیات تکان دهنده دادگاه رسیدگی به اتهامات آقازاده‌های جنجالی | ماجرای ماده مخدر گُل چه بود؟
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند