Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «ادی معلوف» نماینده پارلمان لبنان در سخنانی از تأخیر ایجاد شده در روند تشکیل دولت جدید لبنان به شدت انتقاد کرد. وی در این خصوص گفت: به نظر می‌رسد که معیارهای نخست وزیر مکلف لبنان برای تشکیل دولت جدید غیرشفاف است.

بر اساس این گزارش، این نماینده پارلمان لبنان در ادامه یادآور شد: درحال حاضر لبنان با بحران‌هایی نظیر بحران اقتصادی مواجه است و این مسأله لزوم تشکیل هرچه سریع‌تر را بیش از پیش گوشزد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معلوف اظهار داشت: «سعد الحریری» نخست وزیر مکلف لبنان برای تشکیل کابینه باید سیاست یکپارچه ای داشته باشد اما با این حال شاهد آن هستیم که هیچ معیار واضح و شفافی برای تحقق این مهم وجود ندارد.

پیشتر هم «ابراهیم الموسوی» نماینده پارلمان لبنان و عضو کمیسیون «وفاداری به مقاومت» در سخنانی از مداخلات سیاسی ایالات متحده آمریکا در این کشور به شدت انتقاد کرده بود. وی در این خصوص گفت: در حال حاضر شاهد مداخلات سیاسی مستقیم ایالات متحده آمریکا در لبنان هستیم. علت این مداخلات، آن است که آمریکایی‌ها از طریق راهکار نظامی نمی‌توانند به اهداف خود در لبنان دست پیدا کنند.

کد خبر 5086053 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان سعد الحریری دولت لبنان محسن فخری زاده رژیم صهیونیستی ایران ایالات متحده امریکا عراق ترور دانشمندان هسته ای فلسطین سوریه عربستان سعودی لبنان دونالد ترامپ جو بایدن امارات متحده عربی تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: تردد روان در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت‌وبرگشت) اعلام برقرار است و محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

این مرکز در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی سایر محور‌ها نیز ترددی روان را گزارش می‌کند.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محور‌های مسدود شریانی شامل محور خرم‌آباد - پلدختر (تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم‌آباد - کوهدشت و آزادراه خرم‌آباد - پل زال انجام می‌شود)، محور گشت - سراوان، بندر خمیر - بندر لنگه، نیک‌شهر - چابهار، رودبار جنوب - ایرانشهر می‌شوند.

همچنین محور‌های مسدود غیر شریانی نیز عبارت‌اند از: محور هشتگرد - طالقان، محور چاهان - زرآباد، جکدان - جاسک، فنوج - کتیج - رمشک، دلگان - بمپور، قصرقند - نیک‌شهر، بمپور - فیروزآباد، ایرانشهر - خیرآباد، نیک‌شهر - بنت، جلگه - چاه اسحاق، کنارک - زرآباد، فنوج - اسپکه، بمپور - جلگه، ایرانشهر - مهرستان، کمربندی جدید خرانق - یزد، نوبندیان - ریمدان، رودبار - زهکلوت (فرعی مظفرآباد و آبسردوئیه)، فنوج - بنت، رودبار - زهکلوت (فرعی بیژن آباد) و اسپکه - بمپور، دلگان - زهکلوت.

این مرکز محور‌های دارای انسداد فصلی نیز را محور‌های سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنج‌نامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال اعلام کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی
  • معیارهای جدید محاسبه و پرداخت حقوق کارگران اعلام شد/ اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • تجمع حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس
  • حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند
  • (ویدئو) نطق جنجالی نماینده پارلمان بریتانیا در انتقاد از سیاست دوگانه انگلیس
  • آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • نماینده مجلس لبنان: اقدام ایران سبب تغییر مواضع غرب شد
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)