Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیر بهزیستی شهرستان ری با اعلام این خبر گفت: «این اقدام با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف پیشگیری از ابتلای گروه‌های آسیب‌پذیر تحت پوشش بهزیستی به بیماری‌های واگیردار انجام می‌شود.»

«محمدرضا خدابخشی» سالمندان آسایشگاه کهریزک وکودکان شیرخوارگاه‌های شبانه‌روزی را نخستین گروه‌های دریافت‌کننده واکسن آنفلوآنزا ذکر کرد و توضیح داد: «تاکنون3هزار و200واحد واکسن در آسایشگاه خیریه سالمندان کهریزک، سرای احسان، آوای رضوان، مؤسسه خیریه فرزندان من و شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) توزیع شده و با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در نخستین مرحله سالمندان وکودکان واکسینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

مدیر بهزیستی شهرستان ری واکسیناسیون سایر مددجویان آسیب‌پذیر مراکز شبانه‌روزی بهزیستی را گام بعدی در پیشگیری از همه‌گیری ویروس کرونا و بیماری‌های واگیردار در این مراکز اعلام کرد و افزود: «در نوبت بعدی مددجویان مراکز ترک اعتیاد تحت پوشش طرح واکسیناسیون قرار می‌گیرند.»

به گفته خدابخشی۳۴ مرکز ترک اعتیاد در شهرستان ری وجود دارد و بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این مکان‌ها نظارت می‌شود.

کد خبر 569295 برچسب‌ها همشهری محله واکسن واکسیناسیون

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله واکسن واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۹۳ هزار تُن گندم در میاندوآب برداشت می‌شود

رضا مقدم مدیر جهادکشاورزی میاندوآب گفت: گندم به عنوان یک محصول استراتژیک، عمدترین محصول زراعی شهرستان میاندوآب است که امسال بیش از ۱۸ هزار و ۶۱۹ هکتار از اراضی این شهرستان زیرکشت این محصول رفته است و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۹۳ هزار تن محصول از این اراضی برداشت شود.

وی افزود: در راستای افزایش عملکرد در واحد سطح ۴۰ تن بذر مادری و ۱۰ تن بذرپرورشی‌گندم برای کشت در بین کشاورزان پیشرو شهرستان توزیع شده و با نظارت کارشناسان جهادکشاورزی ۱۷۴ هکتار از مزارع‌گندم به کشت‌بذرمادری و ۲۶ هکتار نیز به کشت‌بذرپرورشی اختصاص یافته و ۹۴۲ تن بذر گواهی‌شده‌گندم در بین زارعان این شهرستان توزیع شده است.

مدیر جهادکشاورزی میاندوآب در ادامه گفت: در راستای بهبود تغذیه محصول گندم، تاکنون ۲ هزار و ۸۷۵ تن انواع کود‌های‌شیمیایی یارانه‌دار در بین گندم‌کاران این شهرستان توزیع شده و از محل اعتبارات طرح خوداتکایی گندم هزار و ۵۵۰ لیتر کودریزمغذی به صورت رایگان در راستای افزایش کیفیت محصول تولیدی در بین زارعان منطقه توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • امسال ۹۳ هزار تُن گندم در میاندوآب برداشت می‌شود
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری