Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی: پروژه ساخت نخستین پارکینگ طبقاتی زیرسطحی (زیرزمینی) پایتخت در بوستان تیر شهرک ولی‌عصر(عج) آغاز شد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه۱۸ با اعلام این خبر گفت: «این نخستین بار در پایتخت است که پروژه ساخت پارکینگ عمومی خودرو به‌صورت زیرسطحی ساخته می‌شود. طبق بررسی و تحقیق میدانی بوستان تیر برای انجام این پروژه انتخاب شد، به دلیل اینکه این بوستان در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارد و حجم‌ تردد خودروها در خیابان وحدت، که به بورس و راسته عرضه انواع صنایع چوبی و مبلمان تبدیل شده، ضرورت و نیاز به ساخت پارکینگ خودرو را بیش از هر زمان دیگری آشکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
«فرجاد احمدی راد» با بیان اینکه این پروژه ترافیکی مورد موافقت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران قرار گرفته و اکنون در مرحله استقرار کارگاه ساختمانی و آغاز حفاری و گودبرداری است، افزود: «بوستان تیر دارای امکاناتی مانند زمین بازی کودکان، ایستگاه ورزش صبحگاهی، نیمکت، اتاقک نگهبانی و... است و همچنان به همان شکل باقی خواهد ماند و خسارتی بابت اجرای پروژه ترافیکی نخواهد دید. شهروندان پس از پایان پروژه پارکینگ زیرزمینی می‌توانند مانند گذشته از این بوستان استفاده کنند.»

احمدی راد با بیان اینکه کمبود پارکینگ خودرو یکی از معضلاتی است که در در بیشتر محله‌ها وجود دارد افزود: «شهرداری منطقه۱۸با ارائه بسته‌های تشویقی مناسب تلاش می‌کند تا شهروندان به ساخت پارکینگ‌های عمومی خودرو در محله‌ها تشویق شوند.»

کد خبر 569282 برچسب‌ها همشهری محله منطقه ۱۸ بوستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله منطقه ۱۸ بوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه سازمان سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: هزار میلیارد تومان بودجه برای سال ۱۴۰۳ در حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهری تعریف شده است.

پیام جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به پیش‌بینی پروژه‌های متعدد در حوزه سیما و منظر و فضای سبز شهر قم اظهار کرد: در سال ۱۴۰۳ بهره‌برداری از شهربازی قدیمی قم یعنی شهربازی بوستان فدک را خواهیم داشت که با وجود محدودیت‌های مختلف به ثمر رسید.

وی با اشاره به تعیین اهداف متعدد برای اجرای پروژه‌های شهری افزود: باغ گیاه‌شناسی شهر قم که یک طرح علمی و تفریحی است در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه پروژه‌های تفریحی مثل باغ گیاهان دارویی و دم‌نوش‌خانه بزرگ شهر قم که در بوستان علوی در حال تکمیل است، خاطرنشان کرد: یک دهکده قدیمی این دم‌نوش‌خانه بازسازی شده است و مردم می‌توانند با مراجعه به این مکان با گیاهان دارویی آشنا شوند و از دم‌نوش‌ها یا غذاهای این گیاهان استفاده کنند.

جوادیان با بیان اینکه بودجه سازمان سیما منظر و فضاسازی در شهر قم برای سال جدید حدود هزار میلیارد تومان است، گفت: تکمیل فازهای بعدی بوستان هزار هکتاری و اجرای پروژه زیپ‌لاین یا پل معلق بوستان هزار هکتاری از جمله پروژه‌هایی است که در سال ۱۴۰۳ در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به نورپردازی میادین اصلی شهر قم از جمله میدان جهاد و میدان آزادگان افزود: از اقدامات شاخص در سال ۱۴۰۳ که از سال ۱۴۰۲ آغاز شده، ساماندهی ورودی‌های شهر قم است.

کد خبر 744773

دیگر خبرها

  • ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • تداوم ساخت ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد
  • جهش مسکن ملی با شهرک ها در مازندران/سایه برج ها بر سر دریا
  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا (فیلم)
  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا + فیلم
  • چاره اندیشی شهرداری پایتخت برای سفید بالک ها
  • طرح محله‌های قرآنی در ۸ محله بندرعباس برگزار شد
  • بودجه سازمان سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • تاریخ‌سازان جاوید محله کن | کوچک‌ترین و مسن‌ترین شهید محله را بشناسید