Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@04:22:12 GMT

شرایط ممنوعیت تردد شبانه برای شهرهای نارنجی

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۰۶۳۰

شرایط ممنوعیت تردد شبانه برای شهرهای نارنجی

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، سخنگوی ستاد ملی مقابله سه شنبه شب در یک برنامه زنده تلویزیونی با تقدیر از مردم برای رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی افزود: از یکم آذر ماه ۱۶۰ شهر با وضعیت قرمز کرونا اعلام شد و امروز فقط ۶۴ شهر قرمز داریم، ۲۷۸ شهر نارنجی هستند و ۱۰۶ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شهرهایی که تغییر وضعیت داده‌اند، از شنبه محدودیت‌ها با توجه به وضعیت جدیدشان اعمال خواهد شد.

رییسی گفت: در شهرهای نارنجی گروه‌های شغلی ۳ و ۴ ممنوعیت فعالیت دارند و مراکز تجمعی و مشاغل شامل پاساژهای سرپوشیده، تالارهای پذیرایی و برخی اماکن فرهنگی و مذهبی تعطیل هستند و بقیه مشاغل باز هستند، همچنین حداکثر تا یک دوم کارکنان در محل کار حاضر خواهند شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: در شهرهای قرمز و نارنجی محدودیت تردد بین شهری وجود دارد و پیشنهاد شده است که ممنوعیت تردد شبانه که پیش از این در شهرهای قرمز اعمال می‌شد در شهرهای نارنجی هم اعمال شود و این پیشنهاد در جلسه روز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده پروتکل الحاقی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها ستاد مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی شهرهای نارنجی ممنوعیت تردد محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده پروتکل الحاقی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد

به گزارش فارس به نقل از رویترز، مجلس سنای ایالات متحده اواخر روز سه شنبه به لایحه‌ای رأی داد که بر اساس آن مالک چینی این شرکت، بایت دنس، باید دارایی‌های برنامه ویدیوی کوتاه محبوب را ظرف حدود 9 ماه واگذار کند، در غیر این صورت با ممنوعیت مواجه خواهد شد.

این اقدام که روز شنبه توسط مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، ناشی از نگرانی‌ها در مورد دسترسی چین به داده‌های آمریکایی‌ها است.اکنون این لایحه به موافقت رئیس جمهور آمریکا نیاز دارد و بایدن قبلا گفته است که آن را امضا خواهد کرد.

سناتور مارکو روبیو، جمهوری خواه ارشد کمیته اطلاعاتی، گفت: سال‌ها به چین اجازه داده‌ایم یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در آمریکا را کنترل کند.»

تیک‌تاک که می‌گوید داده‌های کاربران ایالات متحده را با دولت چین به اشتراک نمی‌گذارد و نخواهدگذاشت، استدلال کرده که این قانون ممنوعیتی است که حقوق آزادی بیان کاربران ایالات متحده را نقض می‌کند.

تیک‌تاک روز شنبه به کارکنان خود گفت: ما به مبارزه ادامه خواهیم داد، زیرا این قانون نقض آشکار حقوق 170 میلیون آمریکایی عضو تیک‌تاک تحت قانون متمم اول است. مجلس سنا با 79 رای موافق در مقابل 18 رای مخالف به این طرح رای مثبت داد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • پرسپولیس سهامدارانش را قرمز پوش کرد!
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان