Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@04:33:59 GMT

مصدومیت رامین رضاییان به خاطر یک شوت محکم!

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۰۶۵۲

مصدومیت رامین رضاییان به خاطر یک شوت محکم!

رامین رضاییان، بازیکن الدحیل قطر در دیدار گذشته این تیم به علت برخورد یک شوت محکم به صورتش با مصدومیت روبه‌رو شد و حتی از زمین مسابقه خارج شد. البته مصدومیت رضاییان جدی نبود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: رامین رضاییان الدحیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» محکم‌ترین سیلی به صهیونیست‌ها بود

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: همه ما قدردان زحمات ارزشمند شما هستیم، صهیونیست‌ها در این مدت هفتاد و اندی سال هیچ وقت این گونه سیلی نخورده بودند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان و پاسداران سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین که در محل دفتر فرمانده سپاه استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: همه ما قدردان زحمات ارزشمند شما هستیم، این اقدام بی‌سابقه‌ای که اتفاق افتاد باعث شد صهیونیست‌ها دیگر فکر چنین غلط‌هایی امثال حمله به کنسولگری ما به سرشان نزند، صهیونیست‌ها در این مدت هفتاد و اندی سال هیچ وقت این گونه سیلی نخورده بودند.

وی ادامه داد: پیش از این و در زمان جمال عبدالناصر تمام کشورهای عربی برای جنگ با اسرائیل تجمیع شدند، اما نتوانستند سرپا بایستند و شکست خوردند، آن‌ها هنوز هم از مترسک صهیونیست‌ها وحشت دارند، امروز چیزی در بساط صهیونیست‌ها نیست و آن‌ها ساقط شده‌اند، اما باز همین مترسک هم کشورهای عربی را می‌ترساند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: در آن زمان همه امکانات در اختیار عرب‌ها بود، اما صهیونیست‌ها هیچ چیزی نداشتند و در شرایط سخت بودند، آن اسرائیل ضعیف، کشورهای عربی قوی را در هم کوبید و این ترس را در دل آن‌ها انداخت، اما امروز به خاطر این عملیات ارزشمند و خدایی، خدای متعال را سپاسگزاریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: خدای متعال در آیه 7 سوره محمد می‌فرماید (ای کسانی که ایمان آورده‌اید، اگر خدا را یاری کنید یاریتان می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد)، هر وقت ما فقط به بازوان خود تکیه کردیم به جایی نمی‌رسیم، اما اگر نگاهمان به خدا باشد، خدا به بازوی ما و به تجهیزاتمان برکت می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: خدای متعال در آیه 160 سوره آل‌عمران می‌فرماید (اگر خدا شما را یاری کند هیچ کسی نمی‌تواند بر شما سیطره پیدا کند).

عابدینی تأکید کرد: خدا شرق و غرب عالم را می‌بیند و می‌گوید اگر شما با خدا باشید هیچ کس نمی‌تواند به شما مستولی شود.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: خدای متعال در آیه 9 سوره احزاب می‌فرماید (ما اگر بخواهیم دشمن را از پا در بیاوریم به باد علیه او مأموریت می‌دهیم، همچنین لشکریانی داریم که قابل رؤیت نیستند اما با همه نیرو کار شما را پیش می‌بریم و رعب و وحشت در دل دشمن ایجاد می‌کنیم).

وی یادآور شد: خدای متعال در آیه 60 سوره انفال می‌فرماید (هر چه در توان دارید از نیرو و اسب‌های آماده بسیج کنید تا با این تدارکات دشمن خدا و دشمن خودتان و دشمنان دیگری را جز ایشان که شما نمی‌شناسیدشان و خدا آنان را می‌شناسد بترسانید و هر چیزی در راه خدا خرج کنید پاداشش به خود شما بازگدانده می‌شود و بر شما ستم نخواهد رفت).

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عنوان کرد: این آیه یک رمز دارد، رمزش این است که اگر شما برای خدا کار کنید، خدا هم به یاری شما خواهد آمد و به کارتان برکت می‌بخشد.

عابدینی تصریح کرد: عملیاتی که شما انجام دادید فقط این نبود که پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها را در هم بکوبید، محصول این عملیات اتحاد و انسجام آحاد مردم بود، با این عملیات دل‌های مردم همه با هم محکم شد، اتحاد و انسجام بین ایران اسلامی و همه ملت‌های مسلمان جهان شکل گرفت.

وی بیان کرد: همه جا فهمیدند مرکز فرماندهی این حرکت عظیم جهانی ضدصهیونیست ایران اسلامی است و ما فرمانده کل قوا داریم، پیش از این همه مردم دنیا از صهیونیست‌ها اعلام انزجار می‌کردند، اما نتوانستند اقدام خاصی انجام دهند، همه دیدند که بازوان توانمند نیروهای سپاه ما بود که آرمان‌های آن‌ها را اجرایی و عملیاتی کرد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: ما این موفقیت و پیروزی را خدمت همه شما عزیزان تبریک عرض می‌کنیم، ان‌شاءالله همه ما پای کار خدا باشیم و بدانیم اگر خدا را یاری کنیم، خدا هم ما را یاری خواهد داد و به کارهایمان برکت می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان فاتح شهرآورد دیار زاینده‌رود
  • ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند
  • سروده محمد رسولی درباره سیلی محکم ایران به رژیم صهیونیستی
  • تصویر رامین پرچمی در «آخرین سامورایی»
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • گنبد آهنینتان این بود؟
  • عملیات «وعده صادق» محکم‌ترین سیلی به صهیونیست‌ها بود
  • نمونه‌های ایرانی نفرین هری کین؛ رامین رضاییان و مسعود ریگی!
  • ادامه گام‌های محکم و مهربان موسسه محکم در ایلام
  • فیلم| خوشحالی مردم دنیا از پاسخ محکم ایران به رژیم صهیونیستی