Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «حشمت‌الله عسگری» روز چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار استان تهران اعلام کرد: در حال حاضر افرادی اقدام به صادرات تخم مرغ می کنند که چندان در تنظیم بازار استان تهران مسئولیت پذیر نیستند.

وی افزود: توزیع و عرضه تخم مرغ در واحدهای صنفی می تواند در کنترل و متعادل سازی قیمت این کالا موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری با تاکید بر استمرار نظارت عالی اداره کل دامپزشکی و شرکت پشتیبانی امور دام، اظهار داشت: شبکه توزیع خرده فروشی نیازمند بازنگری سهمیه تخم مرغ است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: تمامی نهاده‌های مورد نیاز مرغداری‌های استان با ارز دولتی تامین شده‌است و از همین رو دلیلی برای افزایش قیمت محصول تولیدی وجود ندارد.

وی یادآورشد: صادرات تخم مرغ  در استان تهران مشروط به تنظیم بازار این کالاست و تامین نیاز مردم به در این زمینه اولویت دارد.

عسگری خلطر نشان کرد: طی یک هفته تخم مرغ با قیمت مصوب در مراکز عمده فروشی و خرده فروشی در استان تهران عرضه خواهد شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: برخی واحدهای صنفی در توزیع مرغ همراهی نمی کنند به نظر می رسد در این بخش باید نظارت ها جدی تر باشد.

وی ادامه داد: آمار صحیحی از پراکنش فروشندگان مرغ و ماهی در تهران وجود ندارد و از همین رو برای رصد بازار نیازمند ایجاد سامانه ای منسجم هستیم.

برچسب‌ها شهر تهران استان تهران تخم مرغ مرغداری ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران استان تهران تخم مرغ مرغداری ستاد تنظیم بازار شهر تهران استان تهران تخم مرغ مرغداری ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور استان تهران تنظیم بازار تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه، از تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در استان خبر داد و گفت: توزیع به‌موقع و تداوم توزیع این اقلام در روزهای آینده در کنترل قیمت این اقلام در بازار و خدمت‌رسانی مناسب به معیشت مردم نقش بسیار پررنگی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی ملکشاهی، امروز_پنجشنبه نهم فروردین در جریان بازدید معاون اقتصادی اداره‌کل اطلاعات استان کرمانشاه از انبار کالاهای اساسی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان که با اعلام این رضایت این مقام مسئول از موجودی کالاهای اساسی، زیرساخت‌های حفاظتی و حراستی، از شرایط نگهداری و همچنین میزان موجودی این اقلام همراه بود، اظهار کرد: بیش از ۴۵۰ تن برنج ۱۱۲۱ هندی و ۵۸۰ تن شکر سفید مصرف خانوار در قالب طرح‌های تنظیم بازار ایام پایانی سال گذشته و ضیافت ماه مبارک رمضان، در اسفند سال گذشته و فروردین سال‌جاری از سوی غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه و با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان با نرخ مصوب توزیع شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه افزود: توزیع به‌موقع و تداوم توزیع این اقلام در روزهای آینده در کنترل قیمت این اقلام در بازار و خدمت‌رسانی مناسب به معیشت مردم نقش بسیار پررنگی دارد.

کد خبر 739939

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • ۱۵ تن برنج و شکر در جزیره خارگ توزیع می‌شود
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • ۶۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار سمنان ویژه ماه رمضان در حال توزیع است