Web Analytics Made Easy - Statcounter

پخش و داوری زنده چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم در بخش آقایان از شامگاه شنبه، ۱۵ آذرماه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.‌ - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اسامی داوران چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تیم داوری، 14 نفر از اساتید قرآنی کشورمان حضور دارند و نام چهره‌هایی که پیش از‌‌ این‌ کمتر در تیم داوری مسابقات حضور یافته‌اند نیز دیده می‌شود.

بخش لحن و تجوید این دوره هر کدام دارای سه داور است. بخش‌های صوت، وقف و ابتدا و حسن حفظ نیز هر کدام دو داور دارند.

در بخش صوت، سیدحمید هروی و نصرت‌الله حسینی در بخش وقف و ابتدا، کریم دولتی و سیدجواد سادات‌فاطمی و در بخش لحن نیز غلامرضا شاه‌میوه، علی‌اکبر کاظمی و محسن یاراحمدی در تیم داوری حضور دارند.

در بخش حُسن حفظ، محمدصادق نصراللهی و امیر آقایی و در بخش تجوید نیز سیدمحسن موسوی‌بلده، محمدرضا پورزرگری و حیدر کسمایی به عنوان داور معرفی شده‌اند. ناظر این دوره از مسابقات امین پویا خواهد بود. همچنین ریاست هیئت داوران بر عهده محمد خواجوی گذاشته شده است.

پخش و داوری زنده چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم در بخش آقایان از شامگاه شنبه، 15 آذرماه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.‌

ضبط اجرای شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات طی روزهای 17 تا 22 آبان‌‌ماه سال جاری و در استودیوهای مراکز استانی سازمان صدا و سیما صورت گرفته است.

پژمانفر: تفاسیر اشتباه از قانون مالیاتی، مؤسسات قرآنی را دچار مشکل کرده است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات بین المللی قرآن سازمان اوقاف قرآن کریم مسابقات بین المللی قرآن سازمان اوقاف قرآن کریم مسابقات سراسری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در این دوره از مسابقات که تعداد ۹۶ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه از سراسر استان با نیاز‌های ویژه حضور داشتند.
در رشته‌های انشای نماز، قرائت قرآن، احکام و اذان و نهج‌البلاغه بصورت کتبی و عملی در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان