Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ترفع درباره ضد عفونی کردن اتوبوس‌های پایتخت اظهارداشت: با وجود گذشت ۴۰ هفته از اعلام ورود ویروس کرونا به کشور، ناوگان اتوبوسرانی تهران مثل روز اول و چه بسا، دقیق‌تر و وسیع‌تر از قبل ضد عفونی می‌شود.

وی افزود: ضدعفونی اتوبوس ها از جمله سطوح داخلی آنها در ابتدا و انتهای خطوط انجام می‌شود و شرکت واحد خود را در قبال سلامت شهروندان مسوول می‌داند و بر این اساس، نه تنها عملیات ضد عفونی کردن ناوگان کمرنگ‌تر نشده بلکه پررنگ‌تر از گذشته نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشدید مسائل و مشکلات ناوگان اتوبوسرانی تهران با توجه به اعمال تحریم های ظالمانه و افزایش نرخ ارز و نرخ تورم، اظهار کرد: شیوع کرونا به مسائل و مشکلات موجود شرکت واحد دامن زده که نمونه‌ای از آن کاهش مسافران ناوگان از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تا یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در روز به ۳۰۰ هزار تا ۴۰۰ هزار نفر است که منجر به کاهش بی‌سابقه درآمدهای شرکت واحد شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر اینکه در حال حاضر درآمدهای این شرکت به حدی کاهش یافته که حقوق ناظران خطوط هم به سختی پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، با توجه به هزینه بالای نگهداری اتوبوس و کاهش درآمد رانندگان اتوبوس‌های خصوصی به دلیل کاهش تعداد مسافران، دخل و خرج رانندگان همخوانی ندارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اتوبوس های پایتخت ویروس کرونا تحریم اتوبوسرانی ناوگان اتوبوسرانی دخل و خرج رانندگان شرکت واحد ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ رانندگان کامیون احتیاط کنند/ اجرای طرح ضربتی پلیس راه از 4 روز دیگر

تین نیوز

کانون انجمن های صنفی کارفرمایی موسسات و شرکت های حمل و نقل داخلی کالای کشور از اقدام ضربتی پلیس راه کشور برای کنترل چراغ های خطر، جلو و جانبی ناوگان حمل و نقل جاده ای کالای کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز، در نامه ای که به امضای رضا رستمی رئیس هیئت مدیره این کانون رسیده، خطاب به روسای انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و موسسات حمل و نقل داخلی کالای کشور آمده است: پلیس راه کشور در نظر دارد اول اردیبهشت ماه امسال ( 1403 ) نسبت به اجرای طرح ضربتی کنترل چراغ های خطر ، جلو و جانبی ناوگان حمل و نقل جاده ای کالای کشور اقدام کند.

رستمی در ادامه این نامه تاکید کرده است: بر اساس این طرح در کلیه پلیس راه های کشور طرح توقف تا رفع نقص روشنایی ( چراغ های خطر، جلو و جانبی ) و نداشتن شبرنگ اتاق و سپر عقب کلیه وانت بارها، کامیونت ها، کامیون ها و کشنده ها ( تریلی) با شدت اجرا خواهد شد.

وی خواستار اطلاع رسانی انجمن های صنفی به همه مالکان و رانندگان کامیون برای رفع نقص احتمالی سیستم روشنایی ناوگان در جاده های کشور شده است تا رانندگان و مالکان کامیون با مشکل جریمه سنگین و توقف خودرو مواجه نشوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مردم اولویت آسفالت ریزی شهر را مشخص کردند | رضایت رانندگان اتوبوس از آسفالت معابر شهری
  • ◄ رانندگان کامیون احتیاط کنند/ اجرای طرح ضربتی پلیس راه از 4 روز دیگر
  • تاکسی‌های برقی کرمان موتور در خیابان های تهران
  • خداحافظی با حمل و نقل ارزان و راحت با اسنپ و تپسی
  • ◄ رقیبان جدید رانندگان کامیون از راه رسیدند؛ احتمال کاهش درآمد رانندگان
  • تصویب نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس
  • شورای شیراز نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس را مصوب کرد
  • شورای شهر شیراز نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس را مصوب کرد
  • شهرداری تهران چطور می خواهد مشکل کمبود اتوبوس را حل کند؟
  • ورود ناوگان مینی بوس دارای استاندارد یورو ۳ به مشهد از اردیبهشت