Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت پارس آباد گفت: محفل انس با قرآن کریم به یاد شهید محسن فخری زاده با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

«فاطمه شیرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محفل انس با قرآن کریم به یاد شهید محسن فخری زاده با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت پارس آباد تصریح کرد: این ویژه برنامه معنوی با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره این دانشمند هسته ای که توسط تروریست های رژیم صهیونیستی به طرز وحشیانه به شهادت رسید.

 

وی اظهار داشت: در پایان این مراسم با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» این جنایت خباثت آمیز رژیم صهیونیستی محکوم و بر راه شهدا تاکید شد.

 

شیرپور افزود: شهادت برای همه ما افتخار بزرگی است و این شهادت مظلومانه را محکوم خواهد کرد تا دشمنان بدانند ادامه دهنده راه شهدا نوجوانان و جوانان هستند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت بیان کرد: همچنان که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند باید آمران این جنایت بزرگ به سزای عمل خود برسند و از نهادهای مسئول خواستاریم که این جنایت را بی پاسخ نگذارند.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده شهید محسن فخری زاده ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل محفل انس با قرآن کریم اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، نمایشگاه «قرآن و عترت» در بخش‌های هنری، و تابلو‌های مختلف هنری، سلامت و طب سنتی، قرآن و تقویت حافظه، کتاب و مطالب آموزش قرآنی حوزه کودک و نوجوان و با همکاری هشت موسسه قرآنی بخش خصوصی و دانشکده دین و سلامت از ساعت ۲۰ تا ۲۴ در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی تا ۱۳ فروردین ماه دایر است.

دیگر خبرها

  • قدرت نیروهای مسلح ایران در دنیا کم‌نظیر است
  • برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم
  • محفل انس با قرآن کریم در افوس
  • تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد
  • محفل انس با قرآن کریم در شهرستان دلفان برگزار شد
  • محفل انس با قرآن کریم در ازنا برگزار شد
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • محفل انس با قرآن کریم در بروجرد برگزار شد
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان