Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، اسماعیل مکی زاده، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: شامگاه ۱۰ آذر طی تماسی از سوی مسئولان شیلات بندرکنگ، گزارش مفقود شدن یک فروند قایق صیادی با ۳ سرنشین به مرکز جستجو و نجات دریایی استان اعلام شد.

بیشتر بخوانید

تلاش ۷۲ ساعته برای کمک به لنج سانحه دیده در آب‌های کشور امارات

مکی زاده افزود: با تلاش ۹ ساعته تیم‌های جستجو و نجات دریایی، قایق مفقود شده در ۴۵ مایلی جنوب جزیره کیش پیدا شد و هر ۳ سرنشین آن در سلامت کامل به آغوش خانواده خود بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: نقص فنی در موتور و جریان آب، قایق صیادی را به چندین مایل دورتر از صیدگاه کشانده بود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنادر و دریانوردی قایق صیادی امداد و نجات دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس مرکز بهداشت شهرستان سرباز گفت: بنا بر گزارش بهورز روستای کندز مبنی بر وخیم بودن حال یک مادر باردار و نبودن راه دسترسی زمینی بر اثر طغیان رودخانه یک دستگاه لودر به منطقه اعزام شد.
صابر زهی افزود: با همکاری ستاد بحران و بخشداری‌های مینان و نسکند تیم سلامت شهرستان جهت مراقبت با آنسوی رودخانه و روستای کندز عزیمت نمودند و توانستند جان مادر باردار گرفتار در سیل را نجات دهند.
گفتنی است در طی بارش‌های اخیر رودخانه بزرگ سرباز بشدت طغیان کرد و اکثر راه‌های روستا‌های آنسوی رودخانه همچنان مسدود است.

دیگر خبرها

  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد
  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • رژه ناوهای ارتش در خلیج فارس+ تصاویر
  • تصاویری از رژه یگان‌های زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش در خلیج فارس
  • رگبار شدید باران در ۱۰ استان کشور و جزایر خلیج فارس
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تردد‌های دریایی در خلیج فارس
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و رگبار شدید باران
  • هشدار سطح نارنجی برای ترددهای دریایی در خلیج فارس صادر شد